Lady Luck

 

Da var uka godt i gang, og her hjemme ruller karusellen videre. Vil gjerne fortelle dere om noe som hendte her forleden.

Vår lille prinsesse Mille fikk en hyggelig overraskelse. Det var så deilig å se smilet hennes når hun skjønte at noen hun nesten ikke kjente var ekstra snille mot henne. Jeg fikk nemlig beskjed om at det lå en pakke til henne i byen. Gjett hva det var?


Tine Steen, i gruppa Lady Luck, hadde signert den nye CDén deres og lagt med en t-skjorte som jeg kunne hente og gi til henne. Dere kan tro dette ble godt mottatt! Mille var nemlig på konsert med Tine Steen og Kjell Undheim i Byparken i sommer og ble helt frelst av musikken og så stolt over at jeg faktisk visste hvem de var.


Det var altså under Gladmaten her i Stavanger at Lady Luck ga oss heldige frammøtte en intim konsert. Byen viste seg fra sin beste side og vi nøyt den koselig atmosfæren. Før konserten tok jeg en liten prat med duoen og etterpå fortalte jeg Mille at disse to var veldig kjente flinke artister. Da ble hun helt overveldet, akkurat sånn som Mille kan bli, og hun klarte i etterkant å snike til seg en liten snikksnakk med Kjell. Hun lurte nemlig på, siden jeg sa de var så flinke, om de kunne synge noe av One Direction. Jada, det var helt naturlig for henne å tro det. Kjell trakk nok litt på smilebåndet. Så får tiden vise hva han får til. 

Tine var i alle fall så snill mot Mille og gi henne denne, og hun ble altså så glad. Hun følte seg så spesiell og jeg er dypt takknemlig. Jeg kan love dere at her hjemme sitter de største fansa deres fra nå av, og vi kan snart alle sangene utenat. Sees snart på konsert igjen!

Klem Nina

 

4 kommentarer

Siste innlegg