For en handsome liten mann han har blitt…

 

Har dere hatt en fin helg?

Det har jeg! De 120 kjørte mila var verdt hver eneste cm, og det er med et smil jeg tenker tilbake på alle de flotte menneskene jag har rundt meg, jeg er rik! 

Etter å ha blitt behandlet som ei prinsesse av mammaen min hjemme hos henne på Grefsen (skjer ofte når du er enebarn, 45 år, og nesten aldri vender nesa hjem), fikk jeg på lørdag deilige timer på Løkka med masse “girltalk” samt en kulinarisk matopplevelse hos ekstrapappaen min på Jessheim på kvelden.

Søndagen ble en minnerik opplevelse med konfirmasjon på Jessheim, med fineste Markus. Markus er min lille stebror, og gårsdagen blir enda en flott opplevelse som vi kan ta med oss inn i hjertene våre ♥


Den lille gutten som jeg har kjent så lenge og opplevd så mye med, har vokst i fra meg og blitt en staselig ung mann. 

Kreativiteten lenge leve! Spillegenerasjoen setter spor og de gamle spilla dugde flott som dekorasjon på bordene. Markus hadde forresten selv plukket steiner på stranda i Thailand. En fin tanke for Koh Samui har virkelig betydd mye for mange av oss som var til stede.

Tror nok konfirmanten la seg med et smil i går, for gavebordet bugnet. Lommeboka, eller banken håper vel jeg, ble fylt opp, han fikk en nydelig klokke, de obilgatorisek mansjettknappene, og endelig fikk han tur til Manchester. Fotballkamp med yndlingslaget er vel undt han.


Jeg og mine to minste takker i alle fall for laget nok en gang. Veldig glad i deg Markus, og gleder oss til å følge deg videre i livet ♥

Ha en fin dag alle sammen, klem Nina

4 kommentarer
    1. Herlig skrevet Nina. Nice memories also from all of us. Gleder meg å se dere igjen. Stooor klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg