Høst = Fretex

 

God morgen!

Ja, med høsten følger den obligatoriske ryddesjauen i skaper og skuffer. Hva har blitt for lite? Hva kan gå til Fretex? Når man i tillegg kommer hjem fra USA med seks fullstappa kofferter med klær og sko, ja da har man ikke noe valg, det er bare å brette opp armene og sette i gang!

Skapet til minstejenta vår Mille på 7 år er allerede stappfullt. Hun er født med et overvekstsyndrom og bruker klær til en 14 åring, så hun vokser ut av alt på nullkommaniks.


Har ikke sjangs til å få alt det nye inne i Mille sitt skap før en skikkelig opprydning er utført, phuuu!


Gi meg styrke! Were to begin?!


Tre fulle søppelsekker tok veien til en venninne som kommer fra Filippinene og resten gikk til Fretex. Deilig å vite at det kommer til nytte andre steder ♥

Nei, nå må vi komme oss avgårde til audiografen på Sola. Hørselen til Mille skal testet igjen.

Ha en finfin dag! Klem Nina

10 kommentarer
    1. Er godt å få tømt skapene innimellom, kjedelig å komme i gang, men godt når det er gjort.
      Men herlighet er alle de skoene i gangen din i daglig bruk? Hihi enten har du tømt skoskapet eller så har du en helbarnehage boende 🙂
      Ha en finfin ryddedag 🙂

    2. Kan også anbefale å gi klær til asylmottak på Dale! De har ingenting, og setter umåtelig pris på klær nå til vinteren!

    3. Det tar litt tid å få opp motivasjonen og komme i gang, men nå er det gudskjelov gjort!
      Vi er fire i familien som bor her nå, eldstemann har flytta ut. Sko har vært min lidenskap i veldig mange år. Sikkert fordi jeg har vært overvektig, for da er sko ofte det eneste man kommer hjem med når man har vært og handlet…Lisbeth Pedersen:

    4. Er det noe jeg har så er det perspektiv! Den dagen vi fikk vite at vår lille prinsesse av en datter ikke var som alle andre, var det en ting vi var klare på i alle fall. Ingen skulle rakke ned på henne fordi hun så ut som en fantunge. Heller møte henne med godord om at hun var fin.

      Selv har jeg vært overvektig i mange år nå, og de eneste jeg har kommet hjem med fra en handletur er sko, og de kan du vel unne meg? Ylvis Rev:

    5. Hei der! 🙂 Jeg bare lurte på om du kunne være verdens største engel og stemme på kaken min ved å trykke på vedlagt link, og deretter på “gi din stemme” under innlegget. Det hadde betydd veldig mye for meg! Jeg beklager at jeg skriver en kommentar som ikke handler om det du skriver, jeg liker heller ikke når folk gjør det til meg. Jeg er desperat, ligger på 2. plass 14 stemmer unna 1 så hadde betydd veldig mye!
      http://livsstil.no.msn.com/hjemme/norges-beste-kake#image=6

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg