Aldri mer Robinson!

 

Fikk dere med dere sesongpremieren av Robinson på TV3 i går? Det gjorde i alle fall vi!

Pelle, Mille og jeg satt klistra til skjermen og ventet på å få se papsen og storebror i action. Det er egentlig alt for seint for små jenter å se dette, men Mille på 7 år fikk lov å se aller første episode i sammen med oss. DET ble ikke akkurat en slik opptur som vi hadde tenkt oss!

Det ble total skivebom å la henne se dette! Kjempekjekt under begge konkurransene, med tilrop og heiing, men når hun forstod at det var utstemming på gang, oppstod full panikk. “Åhhhnei, ikke stem på storebroren min! Vræl!” Jøssenavn, den hadde jeg ikke sett komme. Uansett hva jeg sa stoppet ikke tåreflommen.


Gudskjelov for internett, for jeg fikk tak i papsen som for tiden er offshore. Han ringte, og siden han er den sikreste kilden i hennes øyne, trodde hun på han. Vips, så var smilet tilbake igjen 🙂 Blir neppe flere epsioder på frøkna, tror jeg. I utgangspunktet skulle hun heretter få se opptak, men tror vi skipper det. Orker ikke å se henne så lei seg, så det får bli med denne ene episoden.

Ellers synes vi andre det var et kult konsept vi fikk se i går. Vel, nå er jo ikke vi helt objektive her, men har fått veldig gode tilbakemdlinger. Telefonen stod ikke stille i går og gladmeldingene haglet inn.


Synes Dennis viste styrke, selv om gamlegutta helt klart var mer muskelsterke.


Vi var mer overraske over at far i huset ikke fikk gang på bålet. Er det mulig?! Han er jo mesteren over alle mestere. Han er faktisk så flink og så glad i å lage bål her hjemme at han kun har med tennstål når vi er ute på tur. MEN han var raskt ute med å forsvare seg: ALT VAR VÅTT! Og vet du hva vennen, I belive you. Det finnes nemlig ingen flinkere enn deg til dette ♥

Synes forresten veteranene brukte veldig mye energi på å snakke negativt om ungdommen. Synes faktisk de klarte seg veldig bra jeg! Klart de var sultne og det ble til tider litt mye sutring rundt det, men så hadde ikke de særlig mye å gå på heller…

Fikk dere sett episoden i går? Henger dere på neste søndag også?

Ha en finfin mandag!

Klem Nina

 

#Robinson2013

14 kommentarer
    1. Stakkar lita jente da 🙂 Ikke alltid like lett å forstå slike hendelser på Tv 🙂 Og skal se neste episode selv , og håper disse Paradisnepene får kjørt seg litt 😛

    2. Nei, jeg så ikke dette komme! Trodde hun skulle synes dette var spennende. Det får bli med denne ene gangen:-) Nå vet hun hva det går i og kan heller være med på å snakke om det her hjemme…ninaoglivet:

    3. Jeg fikk ikke sett på i går, men skal helt klart se neste helg. Uff, stakkars lille frøkna, men godt hun fikk smilet på plass igjen. Ikke greit for oss mammaer å forberede oss på alt heller 🙂

    4. Off, stakkars Mille da, det var jo ikke greit at det skulle bli sånn 🙁
      Jeg hadde gledet meg lenge og synes det var kjekt jeg. Er enig i at veteranene bør bruke energien på litt andre ting… 😉 Gleder meg til fortsettelsen og spesielt til å se Dennis og Poppe “sammen”. Husker godt første runde i 99, satt klistra da – og da kjente jeg ikke deg engang hi hi, så nå skal jeg hvertfall følge med 😉
      BTW du har vært kjempeflink til å legge om livsstilen din 🙂 gleder meg til å se deg “live” igjen snart håper jeg <3 Klem <3

    5. Mille er Mille stakkar, er ikke alltid så lett å vite hvordan hun enker.
      Ja, dette må vi fortsette å følge med på, var jo spennende!
      Ja, vi må snart treffes igjen. Mange som savner jenteturene våres også, så må snart få til noe der! Randi Elisabeth:

    6. Jeg tenkte på Mille i går da jeg satt og så på premieren, og trodde kanskje hun skulle reagere på at storebror “sloss i sanden”.
      Gleder meg til å følge med videre, MEN ønsker vi at gutta dine de skal møte hverandre i en finale? 😉
      Klemmer fra Oslo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg