Fikse og trikse litt på seg selv…

 

God morgen godtfolk!

Da er jeg snart på vei ut dørene, skal ut å gi meg selv en premie, spennende.

I går ble det også tid til litt selvpleie. Jeg var nemlig på kundebesøk hos hudpleieren min. Foredrag, gode tilbud og snikksnakk med flinke folk er toppen!

Skjønnheten kommer innenefra, DET er udiskuterbart, men når man er nærmere 50 enn 40 (kjenner litt på det merker jeg), ja da må det være lov å ta litt bedre vare på seg selv. Jeg har hatt problemhud siden jeg var 15 år, og har helt til i år gått på medisiner (Tetracyclin) for å stagnere betennelser og acner. I tillegg har jeg Rosea og det har til tider vært så plagsomt at jeg har vurdert å holde meg innendørs.

I år når jeg bestemte meg for å ta tak i min egen helse, og kiloene begynte å rasa av, premierte jeg meg selv med heavy laser behandlinger av huden. Fyttikatta, hvorfor har jeg ikke gjort det før?! Sabla smertefullt, men for et resultat! Opplevde første sommerferie uten irritasjon og faktisk uten sminke, for en lykke!


Nå som jeg er godt i gang med å ta vare på meg selv, er det deilig å få komme på slike kundekvelder og få gode råd. For denne dama her er ei som legger seg med sminke om kvelden og som har brukt samme apotek krem i årevis. Men, men, har funnet ut at det aldri er for seint å ta noen små grep 🙂

Nei, må komme meg i dusjen. Pliktene kaller!

Have fun today, klem Nina

12 kommentarer
    1. At du har hatt problemer med huden, syntes ikke LITT engang! Du er helt nydelig å se på!
      Hva kalles behandlingen du tok?
      Mvh Cecilie

    2. Cecilie:
      Tusen takk!

      Vel, jeg skal love deg at jeg har hatt så mye tull med den huden, så ille at jeg en gang utvikla betennelse rundt øye og gikk rundt med blåvei og en gang ble jeg sykemeldt fordi jeg utviklet brennkopper etter masse stygge kviser. Over lang tid har jeg fått hundrevis av små sprengte rød blodkar. Hunden så skikkelig irritert og gammal ut. Det var de jeg tok laserbehandling på tre ganger. Kjempevondt, så jeg faktisk måtte kutte det ut siste gangen, men for en fortjeneste!

      Har også fått medisinsk hjelp for Rosea, og nå etter flere behandlinger er det som om hunden har roet seg helt ned. Skikkelig herlig 🙂

    3. K A R I N E: Jeg har nok vært heldig ved at infeksjonene og kvisene ikke har laget arr. Deilig å plutselig ha normalt forhold til huden sin igjen, men det var sannelig på tide:-)

      Ja, egenpleie er viktig, det unner jeg alle!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg