Pippi, round three!

God morgen!

Da var det mandag igjen gitt. Ungene er sendt på skolen og jeg tar farvel med lille Pippi-luska. Bjørn Erik tar henne med seg til dyrlegen nå. Hun skal operere beinet sitt for tredje gang siden det knakk i sommer. Før helgen skulle metallbitene som var operert inn taes ut, og sjokket var stort når ingen verdens ting hadde grodd.


Nå håper jeg virkelig den flinke legen vår får det til. Savner å ha med den lille apekatten vår på lange turer. Vi tar henne med nå også, men er nødt til å bære henne på de vanskeligste partiene.


Går sånn nogenlunde greit å fortsatt ha henne med overalt, men merker jeg må passe ekstra nøye på henne. Livredd for at hun skal bli utsatt for noe som gjør at hun får vondt…

Tvi, tvi Pippi! Måtte det gå bra denne gangen ♥

Klem Nina

 

#yorkshire #terrier #hund

6 kommentarer
    1. Herlig outfiten din 🙂 pysj? kult..
      Heilt nydelig bilde av Pippi då.. For ein fin snuskehund.. får so lyst å realiserer drømmen om hund. Kanskje det må til snart 🙂

    2. Lykke til med lille snuska. Og du og du så fine øyenvipper du har fått deg!
      Det er også min drøm å få. De gjør det her i den lille byen min også nemlig. 🙂

    3. Anita: Uff, dette er siste sjanse. Neste blir amputasjon, og det gikk plutselig opp for meg nå. Fryktelig små biter som skal settes sammen og til nå så har det ikke villet gro. Hun er fortsatt rask og villig til å være med på alt, men jeg er livredd for at hun skal slå seg. Foten bare henger der livløs og det er jo ikke noe godt å dunke borti ting 🙁

      Ja, veldig fornøyd med øyevippene. Har mista en på hvert øye etter en uke, men de var helt ytterst og nesten litt i veien, hang seg opp i huden fordi jeg har valgt så unormalt lange 🙂

    4. karenmarenmette: Prikkepysjen min bor jeg i, stakkars mannen min, er ikke særlig sexy, men jeg går for komfort:-)

      Ja, Pippi er en herlig liten krabat. Har investert mye i henne ved å gå mange kurs. I dag går hun aldri i bånd, går ved min side hele tiden. Hun er alergikervennlig, røyter ikke, men trenger et bad i uka og litt hårstell. Er nok ikke verdens enkleste rase, men jeg angrer ikke på valget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg