Oppe og går…

God morgen!

Ja, tenk, her er vi oppe og går allerede. Klarte ikke å ligge lenge i sengen i dag, måtte ned å se om lille Pippi hadde det bra. Lå på akkurat sammen flekken som jeg hadde forlatt henne. Ut på en liten tissetur, litt ustø, men fikk det til. Hoppa faktisk selv inn verandadøra, fulgte meg inn på kjøkkenet og ventet på noe godt å spise. For en lykke! Nå er det tilbake til sofaen med smertestillende og antibiotika, ordner seg det her ♥ 


Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger i går. Så klart Pippi er like tøff som sin navnesøster, at hun snart spretter rundt på tre bein og har glemt at hun har hatt fire, og ja, hun kommer til å bli den kuleste lille musa på kurs igjen, jeg er helt sikker!


Var litt bekymra i går, men i dag ser ting mye lysere ut.


Snart på “vingene” igjen hun her.


Soon back in business.

Familiens strandløve e snart på “beina” igjen ♥

 

I dag skal jeg en tur på Statoil og spise lunsj med god kollega, deretter kommer min kjære mor på besøk fra Oslo. Blir en god dag det her!

Klem Nina

 

 

#hund #yorkshire #terrier

 

6 kommentarer
    1. Jippi, hurra.. 🙂 Ho er so utruleg fin.. Skjønar at det gjer vondt at ho blir hemma av beinet.. Ikkje kjekt å sjå på at dei har det vondt når ein ikkje kan gjere noko for å hjelpe.. Lykke til og god bedring til søte Pippi..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg