Let´s go wild, snart…har aldri vært nærmere :-)

 

Herrejemeni, da var vi i gang! Bjørn Erik og jeg er først ut, not a surprise. Vi inntar første øl på Sola flyplass mens vi venter på go´gjengen. I fem hele dager skal vi kun tenke på oss selv, og det skal bli überdeilig. Har aldri vært i München og derfor heller aldri opplevd Oktoberfestivalen, så nå gleder jeg meg som en liten unge!


Sjekk ut snopepåsen min da! All that is really ready for some fun ♥


Må jo ha med meg noe ekstra!


Å reise med Bjørn Erik er trygt. Alt er lagt til rette for hu mor, jeg bare dilter etter. Han har en filosofi om at det å komme tidsnok er å komme 2 timer før…godt jeg har med meg litt tidsfordriv.


Vi er jo en hel gjeng som skal reise, men de kommer nok i siste lita…røykere, må få tatt den siste rett før vi letter. Love that folk´s, they complete me. Nå er den strie uka lagt bak seg, nå er det kun rein moro og dårlige hangovers som venter.

Snakkes snart, klem Nina

 

 

 

#oktoberfestivalen

 

4 kommentarer
    1. Høyres heilt herlig ut.. Ser ut som det skal bli ein artig tur det her 🙂 Det godteret du sjølv held på der er absolutt min favoritt. Knaskedrops, gjerne med salt el surt fyll. Mmmm.. Herlig krøllar du har i håret forresten. El bølger er det vel. Har sjølv heilt ekstremt stritt hår og hjelp ikkje å krølle det minste for det sklir ut med ein gong.
      Ang.kome tidlig, eg er også litt som han: Sit heller to timar på flyplassen enn kome halsande i siste liten. Får meir ro om eg er ute i god tid.. Høyre på musikk, lese litt i ei bok i fred og ro..
      Kos dykk med gode vennar !!

    2. Kan bli tørst av mindre! Og stikker dere innom Maxilimianstrasse, så må dere besøke nr 32, hvor Henrik Ibsen bodde de siste ørene før han returnerte til Norge i 1891!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg