Min baby Robinson Poppe røyk i kveld…

 

Pokkers oldemor altså! Da var det over og ut for eldstemannen min Dennis. Dritsur og forbanna, for dette synes jeg ikke han fortjente. Spill er spill meg i ræva! Greit å være uheldig en gang, men to ganger…not good! Synes han igjen har gjort en god figur, mamma er så stolt så ♥


Trist å se den blide gutten min, som lager liv og røre hvorhen han er, bli så dolket i ryggen. Samtidig skjærer det meg i hjertet å se fine Kristin bli så lei seg. Veit jo at dette så absolutt ikke er et spill der de som fortjener det sitter øverst på tronen til slutt, men akkurat her og nå må jeg få lov å pøse ut litt edder og galle. 


Må innrømme at jeg ble litt stressa over å høre far og sønn gå i tottene på hverandre også. Sånt liker jeg så absolutt ikke! Godt å vite at det ikke var vondt ment…


Den lille familien vår er nødt til å holde sammen, støtte hverandre, alltid ♥

Hilsen trist mamma Nina

 

#robinson20013

 

 

15 kommentarer
    1. Å nei 🙁 trist at han gikk ut! 🙁 Satt og gråt når jeg så han gikk ut av paradise hotell. Ser ikke på robinson, men fortsatt trist 🙁 God mamma du ! 🙂
      (Jeg har forresten spørsmålsrunde på bloggen min nå, setter STOOR pris på spørsmål. 🙂
      Ha en fortsatt fin søndags kveld, klem Benedicte

    2. Jeg satt og kjefta på tvn når de sa navnet til Dennis. Blei fly forbanna….
      Han der forbanna Bjørn Tore fra farmen er han som skulle dratt hjem ikke Dennis. Heiet på han jeg 🙂
      Nå håpr jeg virkelig poppe gruser de alle sammen……

    3. Eneste Paradise som fortjente å være med videre. Var nok derfor han røyk
      De viste han var sterk og m pappa på andre siden dobbelt styke 🙂
      Flott Gutt 🙂

    4. Fikk Dennis noe godt å spise der nede, eller var det blekkulf? 😉
      Synd han røyk ut.Heier på faren nå, som jeg også gjorde i 99.

    5. Synd Dennis gikk ut, han er jo en fantastisk gutt virker det som.. Var ikke noe morsomt å se at Kristin ble så lei seg.. Nå heier vi alle mann her på Poppe, å håper han tar dem alle sammen !

    6. Skikkelig kjipt, og jeg kjenner følelsene dine gjennoom skjermen her. Trist å se sønnen sin bli dolket i ryggen. Du er en god mamma vennen.
      Nå skal jeg heie på BE, virkelig!

    7. Navn: Ja, de tre i sammen hadde nok klart seg godt videre. Får krysse fingrene får at Kristin og Bjørn Erik klarer å finne på noe i sammen. Jeg har ikke villet vite noe, lever i spenning…

    8. Så sinnsykt kjipt at Dennis røk… ”Vi taper med vilje for å få ut alle Paradise deltagerne”, ja for en fair taktikk. Greit nok at de stemte på Dennis, det var jo det mest taktiske… Allikevel var det bare en dum og feig måte å gjøre det på!
      Fikk vondt av å se på Kristin. Er jo sikkert tøft nok å være der fra før, ble jo sikkert ikke noe bedre da Dennis dro… :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg