Hva skjer på do?

 

God morgen, eller ettermiddag heter det vel kanskje nå…

Dagen kunne starta bedre. Har dårlig samvittighet, for burugla i meg kom frem for fullt i morges. Dusjedag, og i steden for å be om om hjelp, kjørte jeg på selv. Det resulterte i en liten knekk på nakken og da ble jeg redd og startet å stortute. Ble kjempefrustrert og da går det dessverre ut over de nærmeste, de man er mest glad i. Stakkars Bjørn Erik, my big love, det skal pinamegdø ikke være enkelt. Men det går fort over. Kroppen er i gang nå og jeg venter besøk. Det får meg på bedre tanker med en gang.

Kom forresten over noe helt sprøtt her om dagen, eller er det bare jeg som ikke følger helt med?! Sjekk ut hva du kan få til de minste nå. Potte med integrert iPad, er det mulig?!


Jøss, så merkelig, eller er det egentlig ikke det? 


Gjør vel kanskje ikke noe å læres opp til å lese på do allerede som baby, for de fleste gjør jo det som voksen har jeg lest. Nyere undersøkelse viser at 1,3 millioner nordemenn leser avisen via mobilen på do hver bidige dag, tenk på det! Er nok førstemann til å innrømme det. Enten leser jeg eller tar en runde Candy Crush. Helt sykt egentlig, but true…


Tror faktisk gubben i huset hadde likt denne i julegave. Har ikke lyst å nevne her hvor lang tid han bruker på diddelido. Det har kanskje noe med at det er eneste plassen han får være i fred. Vel, ikke helt i fred. Vi har nemlig både hund og katt, og for at hunden ikke skal stjele kattematen, har vi katteluke på det ene doen nede. Hunder skal nemlig ikke ha i seg slik mat, for mye salt i den. Hver bidige gang noen entrer doen nede, smyger begge kattene seg etter, for det kan jo hende de får noe godt?! Hahaha, hvor galt er ikke det?!


Jeg ber jo om at folka her i huset bruker tid på do da, ved å henge denne boka der…

Noen tror kanskje det er uhygenisk å lese på do. Nyere forskning tilbakeviser at dette er en bakteriebombe som de fleste kanskje først trodde . De fleste vasker seg på hendene og de basiluskene som er igjen etter å ha gjort det, er visst “sunne” for oss. Hjemme synes jeg det er helt ok å ta med meg mobilen på do, men på offentlige toaletter dropper jeg det. For når du skal tørke deg, må du jo legge den fra deg et sted. Æsj bare tanken får meg til å grøsse. 

Nei, nå får jeg tenne noen lys, for besøket mitt kommer snart. Kjære bergenseren vår Vibecke er like rundt hjørnet, så da blir det skravling på høyt nivå.

Snakkes senere!

Klem Nina

5 kommentarer
    1. hahaha…. masse morsomt man kan si om do-vaner… Husker et radioprogram som snakket om dette engang.. og noe ble stuck…
      De mente at 80-90% av alle mennesker er do-tittere… hehe… Det går helt automatisk for de aller fleste at man etter å ha sitti på ramma faktisk tar en titt nedi skåla helt ubevisst før flushing… haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg