Kjendis storebror utnyttes!

Hei fininger!

Ja, da har dagen min også begynt, og en ting er sikkert, å være narkoman må være helt for jæ….! Jeg er altså så full av medisiner nå for å takle nakkeoperasjonen jeg gikk igjennom i går, og jeg klør fra topp til tå i et sett. Det er som om noe lever under huden på meg, men heller det enn å gå rundt å ha vondt. Men, men, jeg er nok snart over den verste kneika. Det er bare å begynne å glede seg til tiden fremover.

Over til noe langt mer koseligere. Se hva han far kom hjem med i dag. Mille´s artikkel på to sider i VG. Denne gangen i papirform. Dette er stort! Det å få fremme vår datters syndrom på denne måten, er utrolig viktig, for denne gruppen er så liten. Til nå har jeg nemlig ikke møtt på en eneste en som har visst noen om dette fra før av.

I dag er det storebroren Dennis som er avbildet med henne, noe vi utnytter så til de grader. Han har tidligere vært med på Paradise Hotel (ikke mamma sitt høyeste ønske) og nå Robinson. Blant veldig mange unge har han blitt en kjent og kjær figur, og det bruker jeg til noe positivt.



Jeg har fått skikkelig pepper av ei dame tidligere for å ha gjort dette. Hun kunne ikke fatte at jeg brukte så skitne triks som min populære sønn for og fremme min datter. Hvorfor ikke?! Mille er kanskje ikke den jenta ungene flokker seg mest rundt i skolegården. Hun går på skole med klasser fra første til tiende, og mange av de eldste ungene vet hvem Dennis er. “Hvem skal du hente?” “Hvem kjenner du her på skolen?” Da han kom hånd i hånd med lillesøsteren sin, fikk de virkelig øynene opp for henne. Hun er ikke bare den “spesielle” men også lillesøsteren til Dennis. Misbruk eller ikke, I don´t care!

Mille er virkelig heldig som har en så fin bror. Men hun har ikke bare en bror, hun har to! Pelle og Dennis er begge mye eldre enn henne, og dere kan tro de passer på henne som hauker. 

Trekløveret vil forhåpentligvis ta vare på hverandre, for alltid 
Hilsen stolt mamma Nina
#sotossyndrom #barn #familie #søsken
12 kommentarer
    1. Synes ikke det er utnytting i det hele tatt. Han er jo storebroren hennes og elsker henne like høyt som du gjør! Det er bare trist at en kjendisstorebror må til for at et barn skal bli mer akseptert. Barn kan være grusomme til hverandre! Hun er heldig som har to storebrødre som alltid vil følge med henne 🙂 og selvfølgelig en mamma som deg som støtter rundt henne slik som dette! Håper hun får mange fine opplevelser på skolen og masse venner 🙂

    2. Dette er da utnytting i virkelig positiv form:) ser ikke noe galt i det, er da bare strålende at “kjendiser” står frem og får fokus på slikt:)

    3. Jeg skjønner deg utrolig godt, det er virkelig vanskelig å få den oppmerksomheten man fortjener i slike situasjoner og med en gang det er en “kjendis” inne i bildet, får man automatisk mye mer oppmerksomhet med en gang. Du gjør bare det en hver mor ville gjort; nemlig absolutt alt for barna sine. Ikke bry deg om hva andre mener, de kan ikke uttale seg om en situasjon de selv ikke er i og som de selv aldri kommer til å være i, så da har de heller ingen rett til å uttale seg på den måten og å slenge med leppa om ting de ikke vet noenting om. Jeg synes det er tøft gjort, og datteren din fortjener all den oppmerksomhet hun kan få. Det setter henne i fokus, så i stedet for å dømme, burde folk heller se hva de kan lære. Men alle ser dessverre ikke slik på det og folk vil alltid dømme andre for å føle seg bedre selv, så bare hev hodet og smil tilbake. Du har mye å være stolt av 🙂 klem !

    4. Charlotte: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare med så mange gode ord.
      Angrer ikke i det hele tatt. Så lenge ingen blir skadelidende, så må man bruke det positive man har rundt seg.
      Ha en finfin helg!

    5. Første jeg la merke til da jeg leste artikkelen i VG+ var de nydelige øynene hennes, og jeg synes det var noe kjent med henne. Da jeg så dere bodde i Hundvåg, kan det være jeg har sett henne der da jeg bodde der for 4 år siden.
      Veldig bra med åpenhet, for det er jo det uvitenhet folk snakker om!

    6. Andrea: Jøss, verden er ikke stor. Vi har bodd her i 16 år og har nok kommet hit for å bli. Trives veldig godt her på Hundvåg.
      Har kommet langt med å være åpen. Dumt hvis folk går rundt å tror hun er normal når ting er litt Texas i hodet og kroppen hennes 🙂
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg