Lucky Me!

Kvelden ble ikke som planlagt allikevel. En smarting koblet meg opp på Skype, og vips så var jeg med på Me&i selskapet hjemme hos Simone allikevel. Jeg bare elsker disse klærne. Det å kle minstejenta vår opp i disse fargeglade kreasjonene er rein lykke. Siden hun vokser så fort og må bruke klær til en 13-14 åring er det kjempe vanskelig å finne klære som taler til hennes egentlige alder. Har ikke lyst til å kle henne opp i svart, glitter og paljetter riktig ennå. Hun er fortsatt en liten prinsesse inni seg og fortjener å se sånn ut.



Disse to settene over kjøpte jeg i fjor, og det stråler av Mille når hun bruker de synes jeg. 


Olalala, så var jeg plassert midt på bordet og var med gjengen i kveld, helt utrolig at det går an.


Flinke Line Pedersen vet akkurat hva jeg liker.

Gjett om jeg gleder meg til å kle opp Mille og meg i denne søte nattkjolen med hvite skyer. Så glad for at dette motivet er tilbake igjen.


Denne kjolen ble også min i kveld. Med knall gul eller oransje leggings blir jeg litt av en fargeklatt, LOVE IT ♥

Det tar faktisk på å shoppe over Skype. Ikke så lett å få med seg alt som skjer på den andre siden, så nå tar jeg kvelden.

Take care, smask Nina

 

5 kommentarer

Siste innlegg