Blir aldri lei dette Robinson klippet!

 

God mandags morning dere!

Jeg var oppe før fem i dag, for nå klarer jeg å grabbe tak i mitt eget hodet å sakte men sikkert komme meg opp selv av senga, DET er fremskritt det! Sykt deilig, for da vet man at man er på riktig vei.

Har dere hatt en fin helg, og klare for en ny spennende uke? Jeg har døset i sofakroken, mens folk har kommet og gått. Bjørn Erik har vært så flink med ungene, huset og gjestene. Spunnet rundt som en turbo og sørget for at alle har hatt det bra. Reine Supermannen! I går kveld kom Kristin og Dennis på besøk igjen, og han disket opp med to deilige kyllingretter. Deretter satte han i gang med å lage den haugen av sine sinnsyk gode American cookies. Ble så mette at vi lå å heiv etter luft alle mann mens vi så den morsomme familiefilmen Croods. Har dere sett den? Hvis ikke, gjør det, helt herlig.

Egentlig ikke så rart at vi liker filmen så mye. Tredje gangen vi ser den nå, kanskje fordi den ligner litt på vår egen familie? Spinn spenna gærne til tider!


Etter en vellykket middag og slabbedask timer i sammen med film, ble godstemingen toppet av at Vålerenga vant kveldens fotballkamp. Håper virkelig Kristin ikke blir skremt av entusiasmen som utspant seg i form av skrik og skrål. Kan forstå hvis noen kanskje synes det blir litt i meste laget.

Merket at jeg ikke gledet meg like mye som før til å se kveldens episode av Robinson. Savner Dennis allerede. Ble skikkelig stressa av å se all den spekulasjonen med allianser meg her og allianser meg der altså. At de aldri lærer! Å stikke frem hodet for hogg på den måten Bjørn Erik gjør nå, kan jo ikke ende godt? Nei, da var det bedre med Dennis. Han bare fløyt med han, tenkte mer på trivsel og det å ha det moro, men det var vel kanskje ikke så taktisk lurt det heller…


Trøster meg igjen med denne gode mimrevideoen fra ´99. Blir aldri lei. Pappaen som savner oss her hjemme, Pelle som verdens søteste og Dennis med lopper i blodet ♥

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Ønsker dere alle en fin start på uka. Grip dagen den er din, klem Nina

 

#Robinson2013

4 kommentarer
    1. Oj! Visste ikke at du var mora til Dennis jeg 🙂 Jeg følger ivrig med på Robinson 🙂
      Morsomt!
      Klem

    2. Jeg husker dette jeg og, Nina….like rørende å se det nå, og skremende å tenke på at det er så mange år siden. Men det var tider…..du, Stig og Runar…… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg