Elsker bikere!

Ja, dette innlegget måtte jo bare komme! Har nemlig alltid hatt en stor lidenskap for “bikere”. Eller sagt på en annen måte, skikkelige råtasser av noen menn som kjører Harley. Det kan ikke være annen type sykkel, det må være den kjente og kjære amerikanske.

Verden stopper helt opp når jeg hører lyden av motoren. Glemmer tid og sted og må snu meg for å se. Er jeg heldig så sitter det en halvfeit voksen mann og kuler´n på en rå doning, med langt skjegg og halve rompesprekken synlig. Vel, må innrømme at han kanskje ikke må være halvfeit for å vekke min interesse, han kan godt ligne på Brad også…Pitt altså ♥

I fjor tok mannen i min hjertet en del drastiske nye valg i livet sitt. Han byttet jobb etter 21 år i samme firma, kuttet ut et stort verv og engasjement i en fagforeningen og i tillegg sluttet han å spille amerikansk fotball, hans absolutt store lidenskap. Jeg syntes så synd på han, og pushet han iherdig inn i den lenge etterlengta drømmen sin, nemlig å ta sykkellappen og kjøpe seg Harley. I løpet av nullkommaniks, realiserte han dette, så nå dere, har jeg faktisk min helt egen kjekke biker. 

Har alltid syntes at mannen min er råsexy, men NÅ, halleluja, i´m so lucky!

Brad Pitt er fortsatt høyt oppe på lista over “good looking men”, men må nok nå nøye seg med en god andre plass.


Kikket litt i arkivet og JADA, her er noen flere godteposer!

Jammi!


For en fantastisk “Blomsterbukett”!


Tror nok jeg har forandret litt syn på hva som er lekkert og ikke. Synes nok ikke han her er like kjekk, men må innrømme at jeg blir fascinert når de dukker opp…de er bittelitt kjekke ennå forresten, ombestemte meg!

Planene var egentlig å ta lappen selv, men det er kostbart og så røk skulderen. Men det er aldri for seint! Så kanskje før jeg fyller 50?! Time will show…


Hmmmmm, det var en fornøyelse å skrive dette innlegget. Smilet går fra øret til øret.

Hva synes dere? Liker dere det dere ser? Eller er det bare jeg som er litt testosterongal?

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#Harley

9 kommentarer
    1. MC er flott 🙂
      Mannen kjører, men “kun 125″Daelim (Koreansk MC)
      MEN, drømmen om tung sykker, les: Harley, de ner til stede. Så han begynner på den til våren 🙂 Så får vi se om det blir en Harley istede for Daelimen til neste høst.
      Lyden er vertfall fantastisk 🙂 Og lukten 😀
      SUKKER!!!

    2. ja flott det, meeen ikke like flott når du har kjørt 60 mil bakpå og rompa har mistet følelsen for ca tre timer siden , stoppe er uaktuelt for vi er allerede for sene til åpningen av bike week … ellers så elsker jeg harley”en til mannen 😉

    3. ia liane: Åhhhh fyttikatta, det er ikke like gøy å sitte på alltid nei. Jeg er selv livredd når heg sitter på. Klamrer meg fast og er helt nummen etter 10 minutters tur bare inn til byen. Klarer ikke å holde meg skikkelig fast pga armen og føler meg ikke særlig trygg:-)

    4. Herlig 🙂 Hadde fått hetta om min mann fekk seg sykkel. Syns det verkar so farleg. Men kjem kanskje an på føreren 🙂 Iallefll Enig i at din mann såg kjekk ut på sykkelen. Men han er jo ein kjekk mann ellers også.: Dei andre der hadde eg ikkje sansen for ! Men, men.. no gledar eg meg berre noko so inni granskauen til at min mann skal kome heim. Fyrst var eg 1.5uke borte. kom heim , såg mannen min i fire-fem dagar og so reiste han til usa. Kjem igjen laurdag. No er eg gaaal saknesjuuuk 🙂 Men godt å sakne mannen sin då.. Klem og ha ein kjempe fin ettermiddag og kveld!

    5. karenmarenmette: Må innrømme at jeg veldig redd når han setter avgårde på langtur med sykkelen. Vet han er oppmerksom og våken i trafikken, men alle er jo ikke det. Kan fort skje noe 🙁

      Godt å være litt fra hverandre å kjenne på savnet <3

    6. Kjekt å lesa Nina :-)) Men eg syns det e knallkjekt å kjøra sjølv 🙂 Får et ekstra kikk når enn kjøre sin egen MC 🙂 Eg har ein Ducati 🙂 å der e mye god lyd i fra den og :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg