Ikke smell hu på tjukka!

Åhhh SHIT…dobbelSHIT! Da var det over og ut for “my big love” i årets Robinson og ikke nok med det, fineste Kristin røyk også! Crap! 

Overraska? Ja! Jeg visste nemlig ikke hvordan dette ville ende, har ikke villet vite noe, for da hadde det ikke vært noe spennende å følge med. Forstod nok uansett at han ikke vant, for vi fikk beskjed om at vi måtte utsette ferien vår i sommer hvis han ble til slutt. 

At han tapte på denne måten, var ikke særlig moro. Jeg synes både Dennis, Kristin og Bjørn Erik gikk ut av ekspedisjonen på en nokså unfair måte. Dennis ble overrumpla av de nye utfordrerne, og Bjørn Erik og Kristin fikk ikke spilt seg ut på “vanlig” måte. Anyway dere, jeg er jo ikke objektiv, så uansett hvor urettferdig jeg synes dette er så er slaget tapt! Game over!

Hadde Bjørn Erik vunnet utfordringen i kveld, så hadde han tatt med seg Kristin tilbake til leieren. Selv om hun på dette stadiet var temmelig lei, så vet jeg at bamsen min hadde muntra henne opp og fått henne på beina igjen, men slik gikk det altså ikke. Må forreste le litt av Petter Pilgaard´s intervju etterpå, som forøvrig kan sees HER. Kristin er så søt og forteller at Dennis er mannen i hennes liv, og Bjørn Erik forteller henne hvor flott svigerdatter hun kommer til å bli. Han forteller også at han har sagt til Dennis at han burde “smelle hu på tjukka” for å fange henne for alltid, for bedre dame finner han ikke. Ehhh, det var vel litt drastisk, synes jeg, men godt vi kan spøke om det!

Uff, alle mine tre kjære er altså “gone”! Har nesten ikke lyst til å følge med mer, men må jo se om noen av de jeg ikke liker så godt lenger får om fortjent. Håper Nikolina og Marit klarer å skape seg en ny allianse.

Bjørn Erik og Christer fikk i alle fall noen hyggetimer i sammen over backgammon brettet før det bar hjemover. Der venta jeg med pakka kofferter, klar for nytt eventyr. Fire uker til statene stod på agendaen, så det var neppe nødvendig å surmule over dette så alt for lenge.

Det ble litt smågodt og popcorn på han far i går kveld, for det ble ingen god TV-kveld. Synes uansett mine tre kjære gjorde noen gode figurer denne gangen. De var mange med på sidelinja som heiet de fram. Love you all a big time, Bjørn Erik ♥

THE END!

Hilsen en litt lei seg Nina, men det går fort over…

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#Robinson

13 kommentarer
    1. Det var IKKE noe kjekt i går nei, så det så 🙁 Har heiet på de tre og håpte og håpte. Trodde vel heller ikke Poppe hvertfall kom helt til slutt siden han kom hjem da han gjorde, men hadde jo vært kjekt om han (de) ble med til sammenslåingen hverfall. Og heller røk ut på en annen måte enn den i går. Ikke noe greit i det hele tatt. Kanskje….jeg fortsetter å se resten av episodene. Klem <3

    2. Dette var synd Nina. Nå blir det ikke Robinson på søndagen for min del lenger…Men håper noen får som fortjent på øya. Å husk at guttene +Kristin røyk ut fordi de var en trussel for de andre! Ønsker deg og dine en strålende dag.

    3. Var en skikkelig dritt robinson igår 🙂
      Men men.. De gode ryker alltid først.. 🙁
      Blir å følge med, men har liksom ingen å heie på 🙂 Unntatt Marit da 🙂

    4. Det var ikke noe særlig at både poppe og Kristin røyk ut. Det er sant i det du sier at det ikke blir det samme og like morsomt å følge med på Robinson lenger .
      Det intervjuet av han Petter var jo veldig bra og litt morsomt 🙂

    5. Hei Nina 🙂 Herlig blogg, annerledes og ærlig. Endelig en “voksen” dame som skriver det hu tenker, rett ut 😉 Kjenner meg igjen i måten din og tenke og være på. Digg! Kjedelig at 3 kløveret røyk ut av Robinson, men som du sier- det går over. Ha en finfin dag. Over og ut fra Hege 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg