Åhhh, både barn og voksne gleder seg!

Endelig er Halloween her!

Dette er en tradisjon denne familien har tatt til seg, og vi elsker den! Vi hauser opp ungene fra de så vidt kan gå, og planlegger nye kostymer hvert år. Er vi i utlandet på ferie, ja da er sjansene store for at vi kommer hjem med et eller annet skrømt, ikke rart skapene bugner.

I kveld er det jo barnas dag, mens vi voksne venter til lørdag. Mille på 7 år gleder seg noe enormt. Pappa Bjørn Erik kler seg ut og går rundt i nabolaget med henne. I gata vår er stemningen god, og alle er velkomne. For alle klarer å stå på litt ekstra i de to-tre timene i årene ungene kommer på besøk. Det burde tross alt ikke være så vanskelig, når man vet hvor mye ungene gleder seg til dette.

På lørdag er det altså vår tur. Da går turen som vanlig til Simone og Brede. Jeg grugleder meg allerede til å gå inn i huset. Det er altså så scary. De holder på i dagevis med effekter, og jeg kan love dere at nakkehåra reiser seg. Her har dere en knippe bilder fra fjorårets fest.


Bjørn Erik kjøpte seg en vanlig kjeledress på Felleskjøpet og brukte blåselampa til creme bruleen min på den. Lukta svidd som pokker, men resultatet ble perfekt.


Jason var i sitt ess den kvelden.

Min ellers så vakre Simone, vertinnen for kvelden.


Utrolig god på kjøkkenet han verten vår Brede.

Effektene i huset var helt for jæ… ekkelt. Til og med i badekaret var det blod og ufyseligheter.


Alle ble fotografert foran “Wall of Horror” veggen, råkult! Her er jeg med bestis Tonje.

James Bond, litt uheldig med en glassrute tror jeg…


Ja, dette er helt normalt å finne blant maten…

Min kjære Silvia bruker nok en del timer foran speilet på disse Halloween-festene våre, men så blir jo også resultatet helt fantastisk! Gleder meg allerede til å se hva hun har funnet på i år.


Det var ikke mye enkelt å kapre en taxi hjem den kvelden med han her på slep!


Not so sweet…

Jeg er jo veldig usikker på hvordan kvelden kommer til å bli i år, for jeg kan jo ikke røre meg pga nakken. Ikke bør jeg drikke alkohol heller, pga medisinene jeg tar, så det kan jo bli spennende, kremt… Antrekket er hemmelig, men i år matcher husbonden og jeg. Tror det kommer til å bli superkult!

Nå er Bjørn Erik på vei ut døra. Han skal få vannskjært et av gresskarene av en kompis. Gleder meg til å se hvordan det blir. Deretter blir det å pynte opp inngangspartiet. Skal jo være litt skummelt når ungene kommer og ringer på. Alle har godt av å fæle litt…

God Halloween dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#Halloween

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg