Det kribler i magen…

Dagen er godt i gang, og jeg har sommerfugler i magen. I kveld skal jeg ut på vift for første gang på over to uker, og jeg gleder meg til å klemme gjengen min igjen. Spise god mat, drikke vin og høre på Simone sine alle slagere som tilfeldigvis også viser seg å være mine, vi er en god match. 

Men det aller, aller beste er jo at det er “kle seg ut dag”, voksen Halloween. Ingen vet hva Bjørn Erik og jeg skal være i kveld, det er superhemmelig. Det eneste jeg kan fortelle dere, er at vi går som en duo, vi utfyller hverandre, wooaaaaaahhh.

Akkurat nå har Bjørn Erik og Mille kommet hjem fra Sola kulturhus. De har vært og sett Rødhette og Ulven. Greit å sanke noen “flinke foreldre poeng” før vi skal avgårde selv. I mellomtiden har jeg farget håret, for alt må være tipp topp. 

Mille gikk i skapet til pappaen sin i morges og fant frem den tøffeste buksa hans. Fine fargeklattene mine ♥

Ei spent jente er klar!

Finingene…


Forestillingen var visst helt fantastisk. Den teatralske lille jenta vår drømte seg fullstendig bort.

Etter forestillingen, som visstnok var veldig up to date, med flere nymotens vridninger, fikk Mille møte alle heltene.


Ganske så stolt her altså.

Mora til Rødhette hadde ikke tid til å gå til bestemoren, for det var nattåpent på kjøpesenteret Kvadrat…


Nå skal jeg begynne å ordne meg. Mye sminke som må på plass, både på han far og meg.

Her er bilde jeg la ut på Facebook i går. Måtte sy ut og inn noe….åhhh, nå gleder jeg meg!


Snakkes senere…

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#teater #solakulturhus

8 kommentarer

Siste innlegg