Har ikke kontroll…

 

På denne tiden av året pleier jeg å være godt i gang med julegavene. Dessverre så har jeg på langt nær kontroll denne gangen, og det plager meg. Liker å fordele utgiftene utover de fire siste månedene i året, så kontoen ikke er skrapatom til nyttår. Dette lover ikke godt…

Fikk derfor litt hetta for et par uker siden, når jeg ennå ikke hadde begynt å tenke tanken på å handle engang. I tillegg har Mille bursdag den 24 denne måneden, så da var det bare en ting å gjøre. Hive seg på netthandelen. I går kom første pakke, masse leker, så da er jeg offisielt i gang, jippiiii!


Bjørn Erik er på kurs hele uken, så da har Pelle vært i kasoet på loftet og hentet ned julepapirrestene fra i fjor. Elsker å pakke inn selv!

Jeg skriver opp hver bidige ting jeg handler inn. Fra år til år noterer jeg ned i den lille blå boken min. Det er for å huske diverse bøker jeg har begynt å gi, og ikke minst ha oversikt over antall pakker til hver. For hvem glemmer vel ikke hva man har kjøpt underveis?

Deilig å ha fått stativ til kameraet. Får det opp i en fei, og kan flittig bruke selvutløseren som her…lærer litt hver dag.


Da var gavene til tre deilige tantebarn i Bergen klare…så var det bare resten igjen da. Skal love dere at det er siste gang jeg starter så seint med planlegginga. Liker å gi gaver som jeg selv hadde likt å få. Det må være gjennomtekt. Håper idéene popper opp i hodet mitt snart, sånn at jeg kan senke skuldrene.

Er dere i gang?

Klem Nina

 

#Julen

6 kommentarer
    1. jeg kjenner til det der og sier til meg selv hvert år at jeg skal bli tidlig ferdig med julegaver,men ender opp nesten i siste liten hver bidige år og stresser rundt for å finne noen gaver.
      .
      Skal prøve dette året å bli ferdig før 1 desember for å slippe stresset og masse folk i butikkene.. 🙂

    2. Hyyyyyl…. Jeg pleier starte i sommerferien, men neida ikke i år. Så litt stressa nå. Men jeg har begynt med notatene og tankevirksomhet. 😉 Så er det jo sånn da, at jula kommer jo likevel. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg