Julegavetips…

Halloen!

Nå som det nærmer seg jul, ja for det gjør det dere, så bør man begynne å tenke på gavene. For meg er det viktig å gi meningsfylte ting. Noe jeg selv hadde satt pris på å få. Gjennomtenkt, ikke impulskjøp. De bør heller ikke være for kostbare, for vi skal ha til salt i maten etter nyttår også. Lett å “handle seg bort” og glemme at det kommer en dag i morgen også.

Noen synes det er tåpelig å gi gaver til hverandre nå som vi er godt voksne, men som den lille familien vi er synes i alle fall jeg vi skal fortsette tradisjonen. Har også noen venninner jeg gir til, og koser meg med å pakke inn oppmersomheter til dem.

I fjor falt jeg pladask for disse tøflene. Jeg bor i dem og har allerede slitt ut et par. Kjøpes på Helsekosten til den nette sum av 199,-. Helt perfekt å gi som gave til venninner, foreldre eller besteforeldre. 

Hjemme hos oss har vi et ganske “hardt” gulv. Hmmm, vet ikke helt om man kan si det, for alle gulv er jo harde. Men uansett, her i huset blir man fort slitne og for vond rygg av dette gulvet, man bør ha på seg noe på beina. Merker jeg får panikk hvis jeg ikke finner dem etter en lang dag på farta. Ikke bare varmer de noe enormt, de er også balsam for kropp og sjel.

Ja, sånn ser de ut helt nye. Mine har nok blitt litt grovere i ulla, kornete, men holder seg uansett bra etter et halvt års bruk. 


Kanskje litt dumt å røpe julegaveinnkjøpene her, men følte for å dele tipset.

Klem Nina

 

#Julen

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg