Mye å feire i dag…

 

Hei fininger…

I dag har jeg ventet lenge med å skrive til dere, men nå kan jeg puste ut og feire. Feire at “bessen” nesten er utenfor fare. Han ble operert for tredje gang i dag, og prognosene ser mye bedre ut. Han er fortsatt koblet til respiratoren, men magefølelsen min sier at NÅ ordner det seg! Nå skal gamlefar snart våkne igjen og ta fatt på den tøffe kampen tilbake til livet ♥

Så da tok Mille og jeg på oss finstasen og satte kursen mot “Huset på prærien” der enda en feiring stod for tur. Lille Mie-bie fylte nemlig 3 år i dag. Den lille prinsessa til Simone og Brede er ingen liten baby lenger.

Litt kleint å ta bilder av seg selv, men følte virkelig for å stråle i farger i dag. Kjolen fra Me&i passet bra for anledningen.


Vi kom til nydelig dekka Minni-mus bord.

Moro med pakker.


Kvalitetstid.


Ei fornøyd liten frøken i søteste 3 års kjole som flinkeste Anita har laget, sjekk ut Shamu HER. Kanskje jeg kan bestille en “prinsesse 9 år kjole” til neste år…i str. 14-15?


Prinsessa mi koste seg hos gjengen på “Huset på prærien”, i finkjole fra Randi.


Kaketid! Mie litt flau over all oppmerksomheten, må le litt…

Ikke bare så den magisk ut, men sjokoladeoverraskelsen inni var bare helt fabulous!


Mille var i ekstase når hun fikk hilse på en EKTE dalmantiner, tenk det!


Takk for at vi fikk komme Mie-bie. Håper du har hatt en finfin dag og at vi snart treffes igjen.



Kyss og klem fra meg, Nina

6 kommentarer
    1. Såååå goe nyheter da, satser alt på at de blir enda bedre og Bessen klarer seg fint 🙂
      Kjempefin du var i den nye kjolen, må få bestilt meg min også, den er jo en skikkelig gla-kjole 🙂 Og så gøy å se Mille i en av “mine” kjoler da, virkelig fint at de kunne brukes. Skulle ønske jeg også var i den bursdagen, den kaka var nyyyydelig.
      Klem klem vennen <3

    2. Å, så kjekt at kaken falt i smak! Da blir jeg så glad 🙂 så ut som dere hadde et superkoselig selskap. Og at jeg får kaken min på denne fine bloggen var et høydepunkt. Tusen takk!

    3. Randi Elisabeth: Ja, nå har han det bedre. Må fortsatt ligge noen dager til i respirator for å få alle indre organer med på lag, men tror virkelig på at dette skal gå bra.

      Ja, kjolen er bare helt fantastisk. Fikk masse skryt. Ringte Line på Me&i og fikk bestilt en lik til Mille også i XS. Likte ikke tanken på utrigning på henne, men så var det en smarting som nevnte at det bare var å ha en topp inni…ehhhh, og ja da var jo saken løst:-)

      Mille var supersøt i kjolen din. Tenkte hun skulle få ha den på skolen i morgen også, men den har fått litt sjokoladeflekker på seg:-)

      Klemmer sendes tilbake…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg