Kalenderne er å plass!

 

Da har roen senka seg i heimen og han far har starta på tacoen. Jeg har fått pakket inn 48 julekalendergaver og fått hjelp til å henge de opp av Bjørn Erik. Har over lang tid handlet inn små nyttige gaver, men det blir en del snop også må jeg innrømme. 


På tjukt hampetau har Bjørn Erik hengt store runde ringer i 12 knuter. Øverste ring er hengt på krok i taket og to og to pakker bundet fast til dem.


Tidligere har vi hatt tre tau hengende ned fra taket, og jeg synes det er gaske så dekorativt og koselig. Dennis som nå er 22 år og bor 2 min. unna fikk som tidligere nevnt DENNE varianten i år, så nå når vi kun har to tau hengende har vi fått plass til akvarium i tillegg.

Pelle på 16 år får altså mest snop, men til Mille har jeg spart opp gaver i månedsvis. Kjekke filmer, perler, penal, fargeblyanter og selvfølgelig snop på lørdagene blir nok tatt vel i mot.

Tacotime!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg