Har du lyst på julekort?

 

God morgen!

Søvn er tydligvis oppskrytt. Mille og jeg har allerede spist frokost og er godt i gang med dagen. Egentlig dumt å ikke nyte godt av skolefrie unger som sover lengere, for i dag skal han far og jeg ut på årets siste date. Noen timer mer med søvn hadde  vært tingen, men å ligge å dra seg når man egentlig kan gjøre nytte for seg med koselig juleforberdelser, er bare tull. 

På med masse stearinlys, på med tevannet og frem med julekortene. Skal sende 110 kort så greit å få begynt.


Kan røpe at i år er kortene rosa, og vi har forsøkt å få frem et viktig poeng.


Har gjort det enkelt i år også, og fått bestilt inn avsenderklistrelapper. 


Så satt vi her da, i mørke morgenstuden. Mille, Pippi og jeg. Koser oss med deilig frokost og selvfølgelig sjokomelk, er jo lørdag, juhuuuu.


Har du forresten lyst på julekort fra familien Thorsen? Har 5 stk. til overs, så send meg gjerne adressen din på [email protected]. De fem første sender jeg gjerne til ♥

Ha en riktig fin lørdag, klem Nina

 

#Julen

12 kommentarer

Siste innlegg