Disco på gang, både for store og små!

 

Nå går det unna her hjemme!

Han far vasker vinduene, for i morra er det jo frem med julestjernene. Mille skal i bursdag, på diskotek, og selv må jeg freshe meg opp selv for jeg skal jo på date. I mellomtiden skal Bjørn også hente foreldrene sine på flyplassen, levere Mille i den bursdagen og ordne seg selv. Phuuuu, men gud så gøy, for en dag dette kommer til å bli!


Dere er enige med meg, at vinduene må vaskes før stjernene henges opp? Tre ganger i året skjer det, til jul, påske og 17 mai. Kommer ikke på tale å sluntre unna.


Dyra er dovne tilskuere…

Mille spurte pent om å få sminke seg. Ville ikke nekte henne det. Første jentediskobursdag. MEN kjente på det! Alt for tidlig, så det blir med denne ene gangen.

Nei, da får gamla også komme seg i dusjen. Allerede kl. 16 skal vi entre byen så jeg lurer spent på hvor lang denne kvelden kommer til å bli.

Kos dere videre, klem Nina

 

2 kommentarer
    1. Godt du ikke kan se mine vinduer he he….
      Fin fin disco-Mille, men jeg er jo enig me dg ang sminke når de er så unge.
      Håper dere får en fin date og en fin kveld på byen. Må si dere er kjempeflinke til å kose dere sammen 🙂 Regner me vi får referat i morgen 😉 Klems <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg