Stay cool, inside!

 

Salikatt, for et vær!

Jeg er egentlig ikke så opptatt av å snakke om været, for jeg får ikke gjort noe med det uansett, men når avisene skriver at de stenger byen her i Stavanger, ja da er det heavy ting på gang.

Selv hadde jeg en date med to søte snupper fra Moi i dag, og tenkte ikke over at det kanskje var best å holde seg hjemme og innendørs. Trosset været, for date er date!


Det rista i veggene rundt oss, og jentene som skulle kjøre hele veien tilbake til Moi var ikke særlig happy når det begynte å snø i tillegg. Er det rart vi trøstet oss med kaker?



Uansett vær, koselig var det. Fikk oss en sledetur på slutten der også, så det var verdt å trosse værgudene.


Var forresten innom og snoka i butikkene etter nye pyntetips. Synes det er rålekkert med disse utradisjonelle fargene.



Superflott, men tror jeg holder meg til det jeg har hjemme. Kjøpte nye lykter, og sammen med de gode gamle nissene mine kommer julestemningen snikende kjenner jeg.


Det var neimen ikke lett å komme seg hjem igjen. Trær og skilt lå i veibanen. Godt jeg valgte å vende nesa hjemover før rushet satte inn. Hentet Mille på SFOén, og det satte hun stor pris på.

Vel innenfor dørene fant vi ut at lokket på jacuzzien og grillen hadde tatt seg en luftetur. Far er på julebord og det er helt umulig for oss jentene å ordne opp i det. Får bare vente til i morgen. 


Nå er det julepølser på gang. Kveldskos i sofakroken, mens vinden hviner rundt husveggene her.

Håper det går bra med dere alle og at været ikke lager noe bøll og krøll for dere!

Klem Nina

5 kommentarer
    1. Tusen takk for en superkoselig date 🙂 Hadde håpet å snoke litt i butikken jeg også men fikk liksom ikke roen til det. Vi fikk det vi skulle på IKEA og satte nesen hjemover. Bilen rista så bare det da vi skulle laste i og trodde da ikke at vi skulle komme oss hjem i dag….men nå er vi trygt hjemme og kan kose oss med minner fra en fin date og sledetur hi hi

    2. Ser ut som dere har hatt en fin dag til tross for litt vind:)
      Her i Trøndelag er det faktisk relativt fint vær i dag, en hyggelig forandring:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg