Far tar grep!

God morgen!

Jeg lurer på om han far i huset ble redd etter innlegget mitt nylig. Redd jeg skulle skippe pepperkakebakingen med Mille. Derfor tok han grep i går og overrasket ved å hente henne rett etter skolen og satte i gang med kjevlene!


Hahaha, my “muscleman” is ready! Mille også!


Mille satte virkelig pris på å få komme hjem tre timer tidligere enn vanlig, MEN som jeg trodde, hun gadd kun å bake et brett, what a surprise! 


Godt bamsefar fortsatt var i siget.



Frekker seg til, den mannen min ♥


Jeg tenkte jeg skulle bidra med en STOR kanonkule, men det ble ikke særlig godt mottatt!


Well done!

Snuppeline synes det var helt greit å våkne opp til ferdigbakte pepperkaker og var kjempeklar for litt pynting før skolestart i dag.



Utrolig enkelt med disse tubene med pynteglasur fra Dr. Oetkers.


Tadadada! 


Kontrollfrik Nina er lagt bort i år. Husbonden ordner og fikser og alle hjerter gleder seg ♥

Klem Nina

 

 

#pepperkaker

 

5 kommentarer
    1. Herrrrrlig innlegg 🙂 digger når husfedre glimter til slik^^ fine pepperkaker ble det, ser Millemor også kosa seg mer med pynting enn baking, slik var det her også hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg