Viktigste lukt i hus…

 

Da er snart kvelden her, og jeg er midt i mellom to koselige begivenheter. Har akkurat vært på julelunsj med et knippe flotte kvinns og på vei til et minijulebord med en gjeng andre lekkerbisker. Viktig å ta vare på venninnene sine ♥

Har lovet meg selv å ikke stresse i disse førjulstider. Tar ting litt som det kommer, men har selvfølgelig en liten liste med ting som må gjøres. Juletreet er viktig å få på plass, og gjerne litt tidlig sånn at vi kan nyte det lengst mulig. Kjøper alltid treet fra samme plassen, i Krossen, altså midt på øya vår.

I tradisjonens tro er det oss tuppene som finner det rette.


Av disse tre hyggelige fyrene gikk handelen lekende lett. Ble sjarmert vi.



Det er deilig å ha det i hus. Gleder meg til lukta når vi kommer ned om morningen. Nå skal det pyntes til randen og pryde stua vår i mange dager fremover.

Da var det på tide å komme seg i bilen og treffe bestis Tonje og Gitte.

Håper dere har hatt en fin dag og er i ferd med å nyte kvelden.

Klem Nina

1 kommentar
    1. Koselig med tradisjoner, det er liksom det som gjør at en gleder seg til jul 🙂 Jeg har også tatt det med ro og bestemt meg for ikke å stresse og jeg får da gjort de tingene jeg skal selv om jeg ikke stresser 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg