Balsam for sjelen…

 

I går var antagelig siste dag med venninner for i år. Først var jeg hjemme hos ei til lunsj og på kvelden var vi et lite knippe jenter ute og spiste for deretter å gå på kino. Nå blir det full fokus på familie fremover.

Elsker å få komme hjem til folk i steden for å gå på cafe. Lydnivået blir helt annerledes og ikke minst roen. Britti, Silje, Simone, Anne Mai, Vibecke (på Skype) og jeg koste oss i neste fire timer i går. 




Jeg var på nippe til å stjele et pikekyss fra dette herlige pepperkakehuset, men Britti hadde gudskjelov laget flere som vi fikk servert senere.


Jammi, jammi! Kroppen min skriker etter å komme i gang med treningen igjen, men nå er det jul, og jeg kaller det ikke en smell lenger, bare rein nytelse.


“Me kan kosa oss”



Deilig å se at Anne Mai er på vei til å få tilbake energien igjen, etter å ha kjempet i månedvis mot kreften. Positiv og blid har hun alltid vært, men nå ser vi at styrken hennes også sakte men sikkert kommer tilbake ♥


Med minstejenta hjemme med vannkopper valgte vår fine venninne Vibecke å være med oss rundt bordet på Skype, helt genialt!


Deilig å være her hjemme hos Britti. Fikk masse inspirasjon og juleglede med hjem.



Nå skal jeg pakke inn gavene til min kjære venninne Kirsten og hennes familie. Deretter går turen ut til henne på Statoil.

Ha en finfin dag kjære dere fine lesere!

Klem Nina

1 kommentar
    1. Høyrtes ut som ein deilig dag.. Kor kjekt med vennindekveld.. Lenge sidan eg har hatt det når eg tenker meg om. . Flink du er å gjere ting for deg sjølv også, samtidig som du verkar som god mor, fin partner, godt menneske.. Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg