Home alone pysj party…

God kveld!

Ja, da har vi snuppene hoppa i pysjen og spiser hjemmelaga pizza som vi fikk med oss i en “doggy bag” fra en venninne i går. Åhhh som vi jentene koser oss, hjemme alene. Savner gutta våre, men vi vet å sette pris på litt alene tid også.


Dagen startet tidlig i morges når Mille ble med meg til vippe extansion dama mi. Vi hoppa over frokosten…eller rettere sagt vi rakk den ikke, men tok den igjen på “Jordbær Pikene” etterpå.


Så ble det “på sparket” besøk til venninnen min Simone og Mie-Bie. Der sneik vi til oss en kopp te og fikk kost oss med hamsteren Frida. Merkelig vesen, den derre retro-klumpen. Dere skulle hørt de lydene hun lagde, ble helt fortapt jeg.


Pakke fikk jeg også! Noen har fått med seg at jeg elsker Poul Pava, heldige meg ♥

Jeg kommer forresten ikke over at de hamstrene er så kjærlige og lager verdens deiligste koselyder. Godt de har to stykker, sånn at alle får låne.


Det er nå lommeboka skulle vært god og tykk. Salg plakatene skriker mot meg overalt. Tidligere i uka, stilte Simone opp avbilda i den stilige pysjen. Jeg var ikke sein med å få den shoppa i dag, når den var på 30% salg. Snuppeline måtte selvfølgelig også få en.

Nå blir det sofakroken og “Labyrint”, barneprogrammet som Mille elsker. 

God kveld, klem Nina

9 kommentarer
    1. For en koselig blogg du har. Koselig å titte innom ofte. Du, det lille dyret jeg ser på bildene her, jeg tror det er et marsvin og ikke en hamster. Men marsvinene lager en herlig lyd, nesten litt sånn “oink-oink” og da vil de ha selskap. Mitt marsvin elsket agurk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg