Dentasy Tannbleking

 

Hei igjen fine lesere!

Er jeg forfengelig? Tja, noen ting er jeg vel litt i overkant opptatt av. Er livredd for tennene mine som i utgangspunktet ble konstantert syreskada for mange år siden. Rette og pene er de så absolutt ikke, men sånn passe hvite, ja det må jeg innrømme de er. Selvfølgelig har jeg juksa litt underveis, og hvordan vil jeg gjerne få dele med dere her.

Jeg røyker ikke eller drikker kaffe, men unner meg en kopp te til daglig. Da sier det seg selv at tennene etterhvert mister sin glans. For å unngå misnøyen rundt det, utfører jeg Dentasy tannbleking hjemme som kun tar 20 min. Har gjort det fire ganger siden september. Skulle selvfølgelig ha tatt før bildet den gangen, men det gjorde jeg dessverre ikke. Kanskje ikke så enkelt å se forskjellen på før og etter bildet her, men kan love dere at jeg hver gang har oppnådd ønsket resultat.

Mye morsommere å påføre seg den knallrøde Dior leppestiften nå…

Jeg har kun gjort dette en gang de gangene jeg har prøvd det, men for å oppnå ønsket resultat kan du gjerne gjenta det flere ganger.

Dentasy startpakken innholder alt du trenger og kan bestilles her. Bruk rabattkode ninasprelllevende og de gir deg 10% frem til 31.01!


Jeg sørger alltid for å pusse tenne godt og bruker tanntråd før jeg går i gang. Unngår å spise de første timene etterpå og forsøker å styre unna fargerik mat og drikke med en gang. Har aldri hatt bivirkninger og kan derfor anbefale dette på det sterkeste.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Prøv da vel!

Klem Nina

 

#Dentasy #Tannbleking

4 kommentarer
    1. Hei! Så fin blogg du har 🙂 elsker den! Så hadde betydd mye om du kunne stille noen spørmål på spørsmålsrunden/linkerunden<3
      Kanskje din blogg blir anbefalt!

    2. Fin blogg:)
      Lurte på en ting; er det slik at startpakken er nok til én gang – eller kan den brukes flere ganger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg