Orden på hverdagen!

God lørdagskveld folkens!

I dag startet dagen seint, for jeg hadde besøk til kl. tre i natt, og var heldig å få sove lenge nå som Bjørn Erik er hjemme. Seinere tok vi med familien til byen og lot de få shoppe for gavekortene de fikk til jul. Ble jo reine juleaften igjen, så nå er poden ute med nye klær fra topp til tå og Mille i gang med noe spillegreier på rommet sitt. I tillegg fikk Mille den gledelige nyheten om at noen hadde funnet spillemaskinen hennes på en hytte vi leide før jul. Var litt lei seg når hun fikk DS spill i gave til jul, men ikke fant selve DSén. Flott at det fortsatt finnes ærlige mennesker der ute. Bare å fortsette å merke alt Mille har. Både med klistemerker og stempel.

Men sjekk ut hva jeg fikk meg før jul. Jeg er jo dama som elsker å ha kontroll på alt, struktur på hverdagen betyr mye for meg. Bjørn Erik og jeg samkjører telefonene våre, inviterer hverandre via kalenderen og forsøker å planlegge dagene i sammen. Har lenge savnet en mer oversiktlig måte, og da fant jeg ut at det å gå tilbake til den gode gamle almanakket var tingen. Søkte på nettet og fant ut at DETTE var tingen for meg.

Gleden var stor når den endelig kom i posten. Personlig almanakk, skreddersydd for meg. Er den ikke fin?


Du kan selv velge hvordan den skal se ut. Med bilder, farger og ikke minst viktige rubrikker.

Digger den, og gleder meg til å fylle den opp. Nå bli det kontroll til tusen! Elsker den lille motiverende treningsrubrikken, åhhh dette skal bli bra. Har til og med valgt å ha en liten handleliste på høyre side. Ingen unnskyldning for å glemme noe nå.



Tipp topp, tommel opp!


Nå blir det TV 2 og premieren på “Klippkompaniet”. For et herlig knippe mennesker. 

Ha en kos lørdagskveld!

Klem Nina

 

#almanakk

5 kommentarer
    1. Kito og Heidi: Ja, skal sette meg ned nå og fylle inn. Hadde jeg brukt mere tid når jeg bestilte den kunne jeg lagt inn egen adresseliste samt bursdagene på alle jeg kjenner også, men det får jeg heller gjøre neste år:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg