Piss off, kong alkohol!

 

Uff, det er ikke ofte jeg syter og klager på sosiale medier, for jeg kan nemlig ikke fordra når andre gjør det, så da for gårsdagens “hjertesukk” på Facebook bli et unntak. Jeg kan nemlig ikke fordra unormal oppførsel på folk som drikker for mye. Jeg har nulltoleranse, dermed basta!

Jeg elsker selv å være sosial og flyte litt på en snurr hvis jeg er i godt lag, men tror det er sjeldent folk opplever meg ubehagelig berusa. Regel nummer EN er også å ALDRI utsette barna mine for det. De skal aldri måtte sjemmes over meg eller bli påprakka fyllepreik fra andre. Ikke en gang bikkja mi skal få oppleve det!

Uten å gå nærmere inn på hva som skjedde, vil jeg bare få si at natt til i går og gårsdagens minner er noe jeg helst bare vil viske vekk. Ingen skade skjedd, men det tok meg med på en berg og dalbane av følelser som jeg så absolutt ikke fortjente. 

Alkohol for meg, skal nytes med gode venner. Jeg åpner meg aldri en flaske vin, for kun å kose meg i eget selskap. Jeg trenger heller ikke å være på by´n til det stenger eller være siste gjest som går fra en fest, for det kommer jo alltid en dag derpå også. Jeg vet at mange rundt meg ikke tenker som meg. Godt å vite at jeg faktisk kan bestemme selv hvordan jeg vil ha det. Jeg har mine intimgrenser som folk ikke bør tukle med, og berusa folk er det verste jeg veit.


Skikkelig dårlig ukestart på bloggen det her, men livet er ikke alltid en dans på roser, det vet alle. Har masse på agendaen i dag, så det er bare å få hjulene i sving. Håper i alle fall dere har ladet batteriene i helgen og får en fin dag!

Klem fra Nina, som lover å få opp humøret i løpet av dagen

2 kommentarer
    1. Jeg er så enig med deg! Kan ikke tenke meg noe værre en overstadig berusede mennesker… Har jo selvfølgelig vært skikkelig full selv, men det er ubehagelig så jeg liker ikke å være full, kan godt være i godt humør, men klarer å holde meg unna flatfylla 🙂 På nyttårsaften dro jeg hjem og var omtrent helt edru 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg