My big pleasure but Bjørn Erik´s big pain!

 

Ja, nå kan dere tro jeg storkoser meg! For hva er vel ikke deiligere enn to feite kleskataloger dumpende ned i postkassa?! Åhhh, dette er rein lykke. Baken er planta godt ned i sofaen og det er shoppingtime, mooohahahaha…


Det er jo ikke det at jeg så absolutt trenger noe, men det er et par, tre ting her som bare må bli mitt. Bjørn Erik kan ikke fordra det, mener vel det er fullt nok som det er i skapene. Har tatt han i å kaste katalogene før jeg har fått lest dem, men DET tror jeg han aldri tør å gjøre igjen. Da ble det baluba i heimen! Tenk hvis jeg skulle kasta Harley katalogene hans eller Biltema-blekka?! Det er overtramp det!


Fikk forresten tak i alle Poul Pava bordbrikkene til slutt. Elsker disse fargeklattene som lyser opp spisebordet vårt.

Tror det blir en deilig helg det her, selv om husbonden igjen reiser offshore. Skal møte jentene mine etterpå over en koppe te, for nå har jeg ikke sett dem siden i fjor!

Ønsker dere alle en riktig fin fredag og en superduper helg!

Klem Nina

 

#poulpava

8 kommentarer
    1. Enig.. Herlig å shoppe på den måten. Eg gjer det ofte sjølv. Hm og ellos.. funne masse fint. Må halde meg unna no når eg er arbeidslaus, men kan j odrømme litt.. Fåreitt fint overblikk over trendar også synes eg ved å bla litt.. Ha ein fin fredag og ei fin helg sjølv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg