Blæsbortdag…

Åhhh, nå kan vi kose oss inne resten av dagen med god samvittighet. Hadde Mille fått bestemt fra morgenen av, så hadde hun nok valgt pysjamasdag, men jeg fikk etterhvert lokket henne med ut på Hellestøstranda. 

Jeg trodde det var helt vindstille der ute, men tok med lue og votter, just in case, og det var neimen ikke dumt. Stakkars lille Pippi-luska, let som ei fjør som hun er, gjorde hun kollbøtte i den sterke vinden. Mille og jeg derimot, storkoste oss med kamera på stativ og selvutløser.


Hellestøstranda er nok en av de vakreste strendene jeg vet om her i område. Hundevennlig også. Her er det ingen sure miner hvis du lar hunden din løpe løs. Vel, du må selvsagt ha kontroll på den, men Pippi vil jo helst ikke hilse på noen. Hun så nok helst at alle andre hunder gikk like fint i nærheten av matmoren sin som hun. Oi, her så det nesten ut som hun hadde to forbein, men ikke la dere lure…


Vi liker å traske hele strandpromenaden bort, og ta sandbankene tilbake.





Jeg føler meg alltid så “fresh” etter å ha vært her ute. Kanskje ikke så rart i dag, for vi fikk  de rosene i kinna, det var skikkelig friskt.


Nei, må vel få laget noe middag før jeg kan gå løs på “Bridgeblandingen”. Jammi, deilige med lørdag altså, selv om det kun blir sofakos under pleddet og TV-titting.

Kos dere, klem Nina

 

#hellestøstranda #havet #rogaland #utpåtur

5 kommentarer
    1. Så herlig og forfriskende ut, og så kjekke bilder av dere 🙂 Nå skal jeg få på megregntøyet og ha en etterlengtet tur med Fidelido, har savnet han denne uka. Kos deg under pleddet og ha en fin lørdagskveld 🙂

    2. Randi Elisabeth: Ja, disse firbeinte (trebeinte) vennene åre må ut, og det så faktisk ut som om Pippi hadde det ganske kjekt hun også. Spant rundt i sanda der.

      Kos deg i kveld du også:-)

    3. Fantastisk Nina 😄😄 Neste gang går vi sammen ❤️ Jentene våre elsker strendene uansett årstid og ja helt enig med deg. Hellestøstranden er utrolig vakker 💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg