Sting news

God kveld i stugo!

Nå har minsten lagt seg og besits Tonje og jeg storkoser oss med favorittprogammet 4-stjerners middag. Alex “the big man” og Vidar Busk, må jo bli bra! Vi fyrer i peisen og ligger i hvert vårt hjørne i sofaen, perfekt avslutning på en god dag. 

Jeg kom seint hjem i dag etter å ha kost meg med venninner og eldstemannen vår Dennis. Jeg elsker å gå på Café Sting. Prøver å ramle inn der så ofte jeg kan. Den har eksistert så lenge jeg kan huske, og jeg har hatt mang en god gourmet- og hyggeopplevelse der.

Ungdommen tante Silvia og Dennis diskuterte ivrig i sofakroken. “Vi-går-med-lue-inne”- gjengen.

Jysla goe stemning.


Ha en kos kveld!

Klem Nina

#Sting #Stavanger #familie #venner

5 kommentarer
    1. Flotte og stemningsfulle bilder du tar Nina 🙂
      Hva bruker du som oftest å ta bilder med : Mobil, digitalkamera, eller speilrefleks OG hvilke redigeringsprogram kan du anbefale som du bruker ?
      Takk og fortsatt god onsdag 🙂

    2. Keth: Tusen takk for koselig tilbakemelding.
      For tiden drar jeg kun med et lite Canon PowerShot S95 kamera. Det er nemlig mer lyssterkt enn speilreflekskameraet, selv om jeg savner skarpheten. Ikke fornøyd, men alt for dyr med de nye små kamerane som du kan skifte linse på…
      Redigerer alle bildene mine i Picasa. Både når jeg bruker Mac og PC.

      Ønsker deg også en finfin dag:-)

    3. Hei Nina,
      tusen takk för flott inlägg om sting, Dette sätter jg stor pris på, spör efter Daglig Leder ( Mikael) neste gång du er på plass så skall jg ordne en overaskelse till dig
      Med vänlig hälsning,
      Mikael Wikström
      Daglig leder
      Tele: 99113878

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg