Snopedag!

Åhhh, herliga London!

Tusen, tusen takk for alle tilbakemeldingen på etterlysningen min i går. For et engasjement! Har ennå ikke funnet Katrine, men nå har jeg fått så mange gode råd, at jeg vet det vil lykkes. Samtidig har jeg fått fire andre henvendelser fra andre foreldre i samme situasjon. Så her høstes det frukter! Vil få nevne her i farta at vi som er foreldre av Sotos barn har en lukket gruppe på Facebook, Sotos syndrom i Norge. Det er så få av oss, så jo flere vi kan samle, jo mer kan vi lære og forstå.

Ellers var dagen überkjekk i går. Var med venninner fra morgen til kveld, men det må jeg få komme tilbake til seinere. Trenger å være mamma nå, hoppe i onepiecen og bare kose. For det er vi flinke til! Kose og snope, mens vi ser film. Har fått så mye sjokolade. Sykehusbarn var nemlig så heldige å få paller med sjokolade fra Ferrero Rocher. Selv etter at alle avdelingene hadde fått så det månnet, var det masse igjen. Sjokolade går jo ut på dato, derfor fikk vi med oss haugevis hjem. Synes ikke det var riktig av meg å sitte på alt dette selv, så jeg fordelte i mindre poser og ga til venner.


Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld! Nyt og lad batteriene til den nye uka som er like rundt hjørnet.

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg