Døgnvill…

 

Always curious, alltid spennende å prøve noe nytt!

Nylig åpnet det et nytt spisested her i Stavanger, Døgnvill. Selvfølgelig måtte vi jentene ut og inspisere. Litt utfordrende til tider, for her snakker vi om jenter med lang erfaring innen mat og med høye krav til hva de putter i seg. Veit de har rett når de finner noe å utsette på det de får, men selv er jeg ganske så konfliktsky. Jeg er dama som kan bestille en pastarett og får en pizzarett i steden, uten å ville gi beskjed. Kjempeteit egentlig, for et spisested vil jo sikkert vite, få forbedringstips, for til syvende og sist vil jo det gagne alle.

Vel, vi var i alle fall en fin gjeng som ganske så sporadisk samlet oss på den den nyåpna bar og burger sjappa. Hadde ikke bestilt bord på forhånd, noe som vi så absolutt burde ha gjort siden vi var syv stykker, men imøtekommende daglig leder Dan ordnet det for oss etterhvert.


Utrolig appellerende meny, og prisene var så absolutt helt innafor. Selvfølgelig måtte jeg bestille burger. Er jo tross alt det som er spesialiteten dems, og DET angret jeg ikke på. Fyttikatta så digg!








Daglig leder Dan Steffen Aasen.


Kulinarisk opplevelse, maten smakte fortreffelig! Betjeningen var serviceminded, skikkelig imøtekommende. Litt smårusk når vi ikke fikk maten vår servert samtidig allemann, men regner med at det vil falle på plass etterhvert. Vi kommer i alle fall garantert tilbake.

Nå skal snuppeline og jeg starte på operasjon “rydde Lego, sortere etter farger  og putte i bokser”. Det er en fin søndagssyssel for folk som har angst for dårlig turvær.

Uff, vil forreste rette en tanke til de stakkars menneskene i Lærdal. Har nyhetene på i bakgrunnen her, og det ser jo ut som den grusomme krigssonen der nå. Trist…

Klem Nina

 

#Døgnvill

5 kommentarer
    1. Hei! Siden du bor i Stavanger og kunne virke som du hadde litt peiling på spiseplasser der, jeg skal en helg til Stavanger, hvor skal jeg spise da hvis jeg vil ha noe skikkelig godt og skjemme meg bort den helga? Hva er de aller aller beste restaurantene der liksom? 😀

    2. Kaizermafia: Er ofte ute og spiser ja, men er så absolutt ingen ekspert. Liker å gå plasser som har litt sjel også. Prøv Sting. Sikkert ikke den aller beste, men alt smaker tipptopp der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg