Steike så harry!

 

Du skjønner du har mann offshore i lengre perioder når du må gå på posten annen hver dag og hente “crap” for han på posten. Han sitter på nett og bestiller de mest udugelige ting, og jeg klikker snart! Helt greit at det er billig stuff fra Kina, men ærlig talt.

I dag holdt jeg på å dåne, ærre mulig?! Verdens blåeste fleecepledd med armer. Fleece og fleece fru blom, mere filt tenker nå jeg. Har jeg noensinne sagt at jeg ønsker meg det? Hmmm, kanskje for 10 år siden, når jeg så det på en eller annen episode av The King of Queens, men gurimalla, tror ikke dette her falt helt i smak gutten min.


Velcome to the best gospel choir in Stavanger!

Pippi elsket det….måtte skjerpe meg å være alvorlig her, thihiiiii

Beklager Bjørn Erik, dette blir terningkast 1!


Morosomt var det i alle fall, men tviler på om det “blender” inn i stua vår…litt for blå etter min smak og muligens ikke så varm, tross alt filt ikke fleece.

Smask Nina

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg