Vafler, nugatti og kakao som starters!

 

Ja, her ligger vi altså ikke på latsiden. Våknet til normal tid, 6:30, og var superklare for Clarion´s store stolthet, nemlig frokosten! Ga selvfølgelig Mille frie tøyler til å velge akkurat hva hun ville, og dere kan jo gjette hva som stod først på menyen. Vafler! Fikk lage de selv også, stor stas!



Jeg foretrakk å få laget omelett etter eget ønske. 




Brokkoli-elskeren i sitt ess!






En perfekt start på dagen.


Må få nevne at Mille er heisansvarlig. Hun har fått sitt eget nøkkelkort, og det er stor stas å få bringe oss opp og ned.

Nå skal vi ut og shoppe badedrakter. Oslo City ligger vegg i vegg, og det er 5 min til de åpner. Få det bada!

Klem Nina

 

#clarionroyalchristiania

2 kommentarer
    1. Åhhhhhh for en herlig blogg. Ramlet tilfeldigvis innom i går, og siden da har jeg lest og lest. Du har fått meg til å smile, le, ja til og med tårene har trillet. Jeg kommer til å titte innom ofte for å følge med. Kos dere max i Oslo. Hilsen ei trondhjemspie som også snart er voksen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg