Pipaluk Løve

Like før jul, sendte min venninne Vibeke et bilde til meg av den nydeligste kjolen ever. Der og da bestemte vi oss for at den butikken måtte vi oppsøke neste gang jeg var i Oslo

I går var derfor spenningen stor når vi entret inn i den koselige butikken. Vi ble tatt i mot av hyggelig og imøtekommende eier, og fikk prøve den ene fine kjolen etter den andre.


Dette er litt av et kunstverk. Nydelige broderte finesser, og utrolig deilig å ha på. Dere kan tro Vibeke og jeg følte oss flotte!

Eieren har ikke bare øyet for flotte kleskreasjoner, de fleste kjøpt inn fra Paris, hun kan male også. I hele butikken hang det fargerike selvmalte bilder, og det var flere jeg gjerne skulle sneket med meg hjem.












Åhhh, for en lykkedag!

Etterpå dro vi jentene videre til Løkka og møtte fem andre sprudleklare venninner. Hvordan det gikk, må jeg få skrive om senere. Nå skal nemlig Mille og jeg forberede oss til den store kvelden og showet “Disney on Ice”. Dere kan tro det er ei som har sommerfugler i magen?!

Klem Nina 

 

#kjoler #mote #klær

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg