Giveaway-vinn et barneplagg fra Me&i!

 

God morgen, kjære lesere!

Dere kan tro jeg ble hodestups forelska i går! Årets kleskolleksjon fra Me&i var helt “stonning”, de slutter altså aldri å overraske! 

Vi var over 30 sprudlende damer som møttes til selger Line´s nyhetsslepp, og gleden var stor når det ene fargeglade plagget etter det andre ble vist frem. I tillegg hadde hun voksenmodeller som viste oss damekollesksjonen, og det synes jeg var en artig vri. 

Fikk selvfølgelig tatt en masse flotte bilder som jeg skal vise etterhvert, men vil gjerne få tilby dere å være med på en liten “giveaway” først. Ta en kikk på årets Me&i barnekolleksjon. Velg dere et favorittplagg, og legg igjen en kommentar om det på innlegget her med ønsket størrelse. 10. februar trekker jeg vinneren!

Senere vil det også være mulig å vinne et dameplagg, så det er bare å henge på videre.

Jeg gleder meg i alle fall om tre uker, for da vil jeg motta mine første klær. Denne “wawes long dress” kjolen i turkis og brun, falt jeg for med en gang. Selvfølgelig har jeg bestilt matchende barnemodell og lue til snuppeline Mille.

 
Gjett om gleder meg til å kle opp prinsessa mi i dette da? Noen av størrelsene går helt opp til 158/164, lucky me!




Ikke rart man nesten ønsker man hadde smått i hus ennå. Er de ikke flotte? Går opp til størrelse 98/104.




“Owls tunic”, flott til både brun og rosa bukse.

Elsker de små detaljene…


Åhhh hjertesukk, skulle ønske omtrent alle plaggene gikk opp til 14 år, for dette er klær man blir glad i og glad av. Som jeg har nevnt tidligere har plaggene høy kvalitet, er derfor slitesterke, Øko-Tex sertifiserte og til en pris de fleste kan leve med.

Synes det er viktig å nevne at det følger med faktura, utenpå pakken, når du henter klærne på posten. Den kan delbetales eller så kan du velge å betale med kort på forhånd. Du har selvfølgelig også full bytte og reklamasjonsrett.

Kvelden med Line i går var i alle fall utrolig koselig. Skulle dere lure på noe eller ønsker å booke et treff så bare ta kontakt her.


Klem fra Nina som elsker Me&i

 

 

 

#meandi #konkurranse #barneklær

 

 

 

 

28 kommentarer
    1. Guri meg kor mye fint. Jeg elsker klare farger og mønster. Sunflower dress 134/140 eller det turkise settet du har bilde av på siden din her med & tegnet på. Må inn å sjekke en gang til, glemte jo av å se etter gutteklær 😉

    2. Peacebuss kjole str 110/116 snuppa mi hadde digga den fine rosa kjolen!!
      Tusen takk for flott blogg! Du gir inspirasjon til å stå på! Tusen takk knib frå katrine😊

    3. Den stripete kjolen er bare helt deilig Nina =) Tror jeg og må handle en slik en, men for liten slik at jeg kan krympe inn i den 😀 Du var ihvertfall kjempe fin =) x

    4. takk for i går, en magisk kveld, mye nydelig og ja, litt av hvert ble bestilt til mor og barn! Må ofte bestille i flere omganger… og en av de som ikke kom med denne gangen var waves & sunflower tunic
      som jeg da ønsker meg til snuppa mi i str 158/164. Kjempe koselig å lese bloggen din Nina 🙂

    5. Jeg kunne tengt meg den jumpsuiten med ugle på rumpa.
      Har en hærrlig kollega som venter baby,så den skulle hun fått om jeg vant.
      Tusen takk for at du delte denne siden

    6. Hei
      Har en gang vert på et slikt kles party , digger fargene deres. Ønsker deres dwaves & sunflower tunice til min herlige niese 🙂
      Hilsen Veslemøy

    7. Ååååå, så mye fint!
      jeg er sikker på at Andrea ønsker seg den grå tunikaen med sommerfugl på! Den superfin sammen med kronetightsen:)

    8. Oii her var det masse flott, er jo umulig å velge. Hehe det var så fine klær at jeg skulle ønske de passet til meg 🙂
      Du var utrolig lekker i den kjolen, herlige farger som passet deg supergodt. Jeg er også veldig glad i turkis.
      Å Mille blir nok både kjempefin og kjempefornøyd med den turkise kjolen.
      Om jeg skulle være en heldig vinner, da ønsker jeg meg: sweatjakke, i rett og unisex passform, turkis, str 158/164
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    9. Her var det mye fargerikt og flott – Gladfarger
      Blossom Lua fallt jeg for …. og den matchende kjolen / tunikaen var jo også skjønn 🙂
      God helg og hyttekos

    10. Masse flotte klær! Digger den jumpsuiten med ugle på rimpa, men dessverre er begge mine godt over den største størrelsen der. 😛
      Om jeg skulle vinne ønsker jeg meg sweatpants with pockets (den brune joggisen med turkise detaljer) i str 122/128 til gutten min på 6. 🙂

    11. Har veldig lyst å prøve canvas buksa i marine til min eldste gutt:) så skulle jeg være heldig å vinne så ønskes den i størrelse 122/128 🙂
      Det går med litt penger på me&I hver sesong men ikke prøvd denne enda. Teste om den er så bra som de sier;)

    12. settet & a hat, sweatjacket og sweatpants with pockets I blatt/brunt stk 122/128 var bare lekkert, min kjære hjerteknusser Remy Renè hadde vært råkul i det settet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg