Røldal, here we come!

 

Nå blir det hurramegrundt, fra morran til kveld hele helgen!

Først blir det noen timer med “things to do” for deretter å plukke opp Pelle på skolen, bestis Tonje hjemme og kjæreste husbond på flyplassen. Deretter går turen til Røldal, og Hordatun Hotell. Det virker som om hele Stavanger har reist oppover allerede, og i følge lista over påmeldte venner og bekjente er det nærmere 140 stykker som skal møtes der til slutt. Hjelpedumeg!

Vi har valgt å ta med Pelle på snart 17 år oppover, for han trenger litt kvalitetstid. Det blir nok mest pappa´n han kommer til å være med, for han er en ivrig brettkjører. Jeg derimot har for dårlig helse til slike sprell. Må nøye meg med å se på, godt sikkra med begge beina planta nederst i bakken…med brodder på.

Er egentlig ikke så lei meg, for jeg har mine aller beste venninner rundt meg. Kommer så absolutt ikke til å kjede meg. Har reist på tur med de fleste før, og vi begynner å bli “a big happy family”.

Tror neppe vi får samme værforhold som sist, så det er bare å finne frem dobbelt opp med ullundertøy.


Dette skal jeg styre unna! Har lært, aldri mer!

Har en del venninner som forsvinner fra byen i vintersesongen, men i helgen er de garantert å treffe.



Snakkes seinere!

Klem fra Nina i farta!

 

 

#Røldal #Hordatun #Alpin

 

3 kommentarer
    1. Monica ( Mitt søskenbarn ) er på plass ser jeg – Hu er jo der oppe til alle tider – Sprek 🙂
      God helg og kos dere masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg