Live from Røldal!

 

Da var jomfruturen til Røldal godt i gang! Akkurat nå sitter jeg å nyter roen i fem minutter før det braker løs…igjen.

Det ble mørkt før vi kom frem i går kveld, så det var bare å ta seg en kattevask og komme i gang med sosialiseringen. Tok med oss Pelle og spiste pizza, men han trakk seg fort tilbake etter å ha blitt introdusert for en rekke venner av oss. Ble nok litt for mye på en gang, så han synes det var like greit å avslutte kvelden tidlig.

Etter å ha svima litt hit og dit, sjekket ut hvor folk bodde og fått klarhet i hvem som egentlig hadde klart å karre seg opp hit, var det å ta turen ned i baren. Der ble det nokså fullt i løpet av kvelden. Et yrende liv av feststemte herlige mennesker. Han far holdt ut i to timer. Nokså sliten etter tre uker offshore og lite søvn det siste døgnet. Jeg derimot, holdt ut…leeeeeenge.







Det ble som sagt veldig seint før hodet traff puta i natt, men føler ikke for å kaste bort tiden på å sove. Oppe igjen klokka halv ni, og da rulsa Bjørn Erik og jeg ned og spiste frokost. Pelle ville drøye det litt til, så jeg tok med noe godt til han som han fikk servert på senga.

Gutta har reist opp i bakken nå. Det blåser temmelig mye i dag, men de vil prøve å stå noen turen når vi først er her.

Jeg skal sjekke ut hva jentene mine holder på med. De la seg klokken seks i morges og siden jeg vekket de før halv ti så de også skulle få i seg noe mat, lurer jeg på hvilken form de befinner seg i  nå. Thihiiiii, denne helgen blir i alle fall ikke kjedelig!

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!

Klem Nina

 

 

#Røldal #Hordatun #alpint 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg