Gjør så godt jeg kan…

 

Gratulerer med dagen, alle dere mammaer der ute!

Jeg syntes det var flott å få litt ekstra oppmerksomhet på morsdagen i dag. Mange mener det er nok en kommersiell amerikansk adoptering som kun skal gagne handelsnæringen. But who cares?! Alle liker da litt oppmerksomhet? Elsker den gode varme klemmen jeg fikk av Mille i dag, og det fletta armbådet som etter hvert kommer til å bli ferdig (hun hadde glemt det litt ut, men lovet på æresord å sluttføre det). 

Synes det er knalltøft til tider å være mamma. Har tre barn med veldig sprik i alder. Føler jeg alltid har småbarnsproblemer, tenåringsproblemer eller framtidsbekymringer for hver og en av dem, men jeg ville aldri vært for uten. De er livet mitt og jeg elsker dem over alt på jord! 






Jeg er så absolutt ikke feilfri når det kommer til mammarollen! Det er mye jeg kunne ha gjort annerledes, men har forsontet meg med at jeg gjør så godt jeg kan…

Klem Nina

 

1 kommentar
    1. Så koselige bilder. Sikker på at armbåndet blir ferdiflettet snart. Fort gjort å glemme seg litt 💙 Gratulerer med dagen. Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg