Massive Løøøve!

 

Åhhh, nå gleder jeg meg til fredag! Da er det “alle hjerters dag”, Valentinsdagen, da skal kjærligheten og romatikken feires! Pjuk, tenker mange, for en klisjé! Kliss og klass! 

La det komme, tenker nå jeg. Fyll på til begeret er fullt, jeg tar gladelig i mot. I Løøøve it! Det fantastiske oppi det her er at min kjære, Bjørn Erik, har overrasket meg med billetter til en forestilling jeg aldri hadde trodd han ville vært med på. Han elsker hardbanka rock og punk, men legger altså alt det til side og blir med meg på et magisk ABBA supertrouper show.

For en lykke! Fineste Jorun entrer altså Stavanger by med resten av den flotte gjengen og tar oss med på en heidundrande helaften. Gleder meg noe enormt, og ikke minst over at fire av våre beste venner skal være med. Vi har bestilt bord på Gaffel & Karaffel to timer i forveien, hvor vi skal ha litt av et etegilde før 80-talls dansamovsa skal testes ut.

Takk min kjære Bjørn Erik! Det sitter nok litt langt inne å bli med hu mor på det her. Du har hanka inn mange plusspoeng nå ♥


Nå skal jeg finne frem den “lille sorte”. Sjekke om den passer. Har ennå ikke klart å kvitte meg med juleribba, så jeg er litt i tvil.

Uansett, dette kommer til å bli en magisk kveld! 

Klem Nina

 

#valentines #abba

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg