Supertrouper night!

Wow, i dag har vi sovet lenge!

Nå sitter jeg og mimrer til alle bildene som ble tatt i går. Bjørn Erik og jeg var altså på frippeldate. Vi møttes allerede klokka seks for en pre-drink i en av Stavangers fargeglade tequila-barer, for deretter å nyte hverandres selskap over deilig gourmet mat.

Det er veldig sjeldent vi slår så til de grader på stortromma, men jeg kan love dere at dette satte jeg utrolig stor pris på. Han far overraska til og med ved å stille i dress, og gjorde kvelden fullkommen ved å være så til de grader til stede. My big love ♥

Etter to timers etegilde tuslet vi opp i andre etasje, hvor boblefesten fortsatte med et fyrverkeri av et ABBA show! Jeg digger Abba! Når de vakre jentene Jorun og Elise i tillegg er så superflinke, ja da kan det bare gå en vei, oppover. Tøffe mannen min Bjørn Erik var den eneste som ikke sang høylydt, MEN han har innrømmet at han sang alle sangene inni seg for å ikke ødelegge imaget sitt. Åhhh, han er jo så gullfin!



Hjertesukk, for en kveld! Det ble skapt gode minner med gode venner. 

Jeg kjenner det derimot godt på kroppen i dag. Jeg er sjeleglad for at Mille er i bursdag, så vi kan slappe av på soafaen. Vel, slappe av og slappe av fru blom! Makan til spennende hockeykamp har jeg aldri opplevd makan til, og nå er det straffe i tillegg! Hjelpedumeg, er ikke så fan av straffeavgjørelser.

Snakkes senere, klem Nina

 

#ABBA #valentines #venner #date #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg