Tannlegentimen måtte vike…

 

I går måtte jeg avlyse tannlegetimen min…igjen. Vel, måtte og måtte fru Blom, var nok mer snakk om riktig prioritering. Det er nemlig noen av venninnene mine jeg dessverre veldig sjeldent treffer. De arbeider hardt samtidig som de er travle småbarnsforeldre. Det er sjeldent de har tid til seg selv, så når det først åpner seg en mulighet, ja da stiller jeg. Det brenner uansett ikke med de tennene. Har ikke hatt hull på årevis, må bare innom for å ta tannsteinen hvert år.

Alle snakker om det ufyselige været vi har hatt i det siste, men i går var det våryr i lufta. Var nok litt eplekjekk ved å ta på meg olajakka. Tross alt kun 6 grader ennå, men pokker heller, måtte bare. 

Møtte Andrea, Britti og Vibecke til en 3 timers skravlelunsj. Det er så utrolig deilig å være sammen med denne trioen. De har så mye på hjertet, så jeg som normalt sett pleier å la snakketøyet ta helt overhånd, lente meg tilbake å bare nøt. Tok dessverre ingen bilder sammen med dem. Synes av og til de skal få slippe at jeg trøkker kameraet opp i nesa på dem. Godt å legge blogg-Nina litt til side, men noen selfie ble det jo. 


Litt dårlig nakkestart i går, så trengte å “sprite” opp tilværelsen rundt meg. Denne genseren hadde jeg helt glemt, men var et godt valg. Fargeglad og ikke minst nostalgisk.

Er jo egentlig alltid flink rundt kostholdvalgene jeg tar på mandager, men i går trengte jeg en oppmuntring…

Ble visst mer enn bare en oppmuntring. Denne milkshaken på Døgnvill er bare helt uimotståelig.



Nå har mannen dratt av sted for å hjelpe en kompis i heimen. Stod opp grytidlig og var superflink og malte siste strøk på senga før han gikk. Den planlagte offshoreturen i dag ble utsatt, så nå har jeg han hjemme på lånt tid. Lett at humøret synker litt like før avreise, særlig når jeg nesten ikke har fått sett noe til han. Håper han ikke blir så alt for sein i kveld, slik at vi får kost oss bittelitt.

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem Nina

 

#døgnvill

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg