Mitt narkotika!

God ettermiddag, kjære lesere!

I dag har jeg vært på et spennende møte, som gikk utrolig bra. Takket være bloggen åpner det seg dører, som jeg snart kan høste godt av. Skal selvfølgelig dele det med dere etterhvert.

Tenkte uansett jeg skulle fortelle dere om mitt “narkotika”. Jeg er avhengig av tresko. Fant hele 24 par under senga mi når vi rydda nå nylig. En skulle tro det holdt, men neida, det blir nok noen nye i år også.

Sabla kjekt å endelig ha litt orden på dem.


Skal kontakte Eik´s Treskofabrikk i morgen, og spørre om årets nyheter. De har alltid noe kjekt på gang!


Nei, nå må jeg trylle frem noe middagsmat til sulte unger. Snakkes seinere!

Klem Nina

#tresko #samlemani

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg