Sweet Sunday…

Ja, nå er det endelig vinterferie her i Stavanger også. 

Egentlig skulle Mille vært på SFO i dag, men vi ombestemte oss i siste liten. Vi går fortsatt rundt i pysjen, spiser is og koser oss foran ovnen. Deilig med en slapp av dag, etter to store bursdagsfeiringer i går. 

Etter å ha vært i Sienna og Angela sin spektakulære fest på utestedet Backstage, dro vi videre til fineste Mayra. Hun er datteren til venninnen min Simone, og der hjemme var det fullt hus. 

Vi snuppene har akkurat fått hjemsendt nye kjoler fra Me&i, og måtte selvfølgelig stase oss opp i dem.  Disse fargeglade, 60-talls, retro kjolene lokker så absolutt frem vårfølelsen.

Verdens fineste Mayra, tenk 15 år allerede ♥

Jeg elsker å være hjemme hos familien Neumann/Andersen. “Det lille huset på prærien” er så til de grader hjemmekoselig. Sjekk ut beskyttelsesplata de nylig har fått laget over komfyren. Kjenner dere igjen den yngre utgaven av Mr. Hellstrøm?

Hva gir man ei jente til 15 års dagen da? Vi ga gavekort på Stavanger Kino, og dette her. Dere som har levd like lenge som meg, husker helt sikkert den deilige duften av Jane Hellen shampoen. Jeg husker gutta fallt pladask, thihiii. Det er nok ikke verdens beste produkt for håret, men sallikatt for en duft! Jeg er så glad for at mammaen min hjelper meg via en venninne og skaffer meg dette. Once a year, er ikke farlig. 



Det er herlig å snoke rundt i dette huset med kameraet.


Det var to trøtte jenter som fant senga i går kveld. Mille snakker varmt om helgens mange flotte stunder. Hele fire bursdager var hun i, og det er ikke dagligdags. 

Nå skal jeg snart til byen og fortsette på tatoveringene mine. Jeg grugleder meg litt, for ryggen er ikke det beste stedet. Godt å komme i gang i god tid før sommeren.

Snakkes, klem Nina

#meandi #bursdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg