Det er ei som er klar for kurs snart…

12 grader og sol!

I dag var jeg helt nødt til å ta med meg Pippi-luska ut i det fine vårværet. Turen gikk til Vaulen, ikke langt unna. Vi har ikke vært på de aller lengste turene i det siste, og det var en ting jeg la merke til i dag. Hun er superklar for kurs igjen! Viker ikke fra min side og følger med på hver minste lille bevelse jeg gjør.

Har aldri vært borti makan til herlig hund før. Nå høster jeg så absolutt frukter av kursene vi har gått på. Hun er noe av det fineste jeg noen gang har vært borti…når det kommer til hund altså ♥






Må nok sjekke hva Sør-Rogaland Brukshundklubb har å tilby når det nærmer seg våren. Her er det ei som lengter etter lek og moro.

Klem Nina

 

#yorkshireterrier

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg