Nostalgien lenge leve!

Lørdag igjen jo, og det liker vi!

Fikk lurt med meg minstemor ut på tur på årets første vårdag, og det angret hun nok ikke på. Fikk fylt opp lomma med lørdagssnop, og DET dere fikk pinamegdø jeg også. Gjett hva jeg fant?! Chewits! Halleluja! Fikk et snev av lykkelig barndomsfølelse fra den gangen vi gikk med mynter i lomma og ned til Vestli-bua for å handle. Ikke nok med det, rett ved siden av lå banansjokoladen jeg digger over alt på jord, har ikke sett den på årevis. Da var det bare å toppe hele greia og raske med seg Knotten i tillegg. 

Får venninne på besøk, så planen er å lage nachos og se premieren av “Hver gang vi møtes”. Med andre ord, skikkelig slapp av kveld, og det ser jeg virkelig frem til. Har fortsatt mannen offshore, og uka og helgen som kommer blir hektisk, så nå må batteriene lades.


Flinke Mille, leker fotograf. Stiller villig jeg…

Nå holder det, Mille, STOPP!


Alt må sjekkes…


Ønsker dere alle en finfin lørdag!

Klem Nina

 

2 kommentarer
    1. Ser ut som dere hadde en herlig tur, vi har jo endelig fått sol, herlig å kunne være utendørs litt her på Vestlandet! Kjente lysten til å være ute i hagen frista..! Å det er lenge siden:) kose deg med besøk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg